باز هم اعضا نیامدند، جلسه شورای شهر کرمانشاه تشکیل نشد

جلسه امروز شورای شهر کرمانشاه، بازهم به دلیل به حد نصاب رسیدن تعداد اعضاء حاضر تشکیل نشد.

باز هم اعضا نیامدند، جلسه شورای شهر کرمانشاه تشکیل نشد

به گزارش مملکت آنلاین، جلسه امروز(۲۲ آبان) شورای شهر کرمانشاه برای چندمین بار پیاپی طی سه ماه اخیر تشکیل نشد. در این جلسه هم مانند جلسات گذشته به علت به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضای حاضر شورا، جلسه به رسمیت نرسید.

هاشم درویشی، سیداحسان احسانی، سید میثم موسوی اجاق، پیمان موسوی، رضا حیدریان و سالار احمدزاده در جلسه امروز(دوشنبه) حضور داشتند.

همچنین با توجه به سلب عضویت یک عضو شورا، علی فتاحی طهنه(عضو علی البدل شورا) هم در جلسه حاضر شد تا شاید جلسه شورا برگزار و مراسم معارفه او برگزار شود، اما این کار به دلیل عدم تشکیل جلسه محقق نشد.

از حدود سه ماه پیش جلسات شورا به دلیل عدم حضور گروه اقلیت که موافقان شهردار کرمانشاه هستند به رسمیت نرسیده و تشکیل نشده، اما با سلب عضویت یکی از اعضای گروه اکثریت، حالا ورق بازی برگشته و جای این دو گروه عوض شده است.

حالا این گروه اقلیت هستند که در جلسات حاضر شده و به طور جد پیگیر معارفه عضو علی البدل شورا یعنی علی فتاحی طهنه هستند تا با رسمی شدن عضویت او بتوانند به گروه اکثریت شورا تبدیل شوند و اکنون این گروه مقابل هستند که با عدم حضور خود در جلسات مانع به رسمیت رسیدن جلسات شده تا این امر محقق نشود.

این عدم تشکیل جلسات در حالیست که لوایح مهمی معطل رای شورا مانده و کار شهر و مردم روی زمین مانده و مشکلات بسیاری ایجاد کرده است.

تنها در یک مورد، به دلیل عدم تعیین به موقع "نرخ سرویس مدارس" هزاران راننده سرویس مدرسه و ده‌ها هزار دانش آموز و خانواده‌های آنها در مهر ماه سرگردان شدند تا در نهایت شورای تامین به جای شورای شهر ورود کرده و نرخ سرویس مدارس را تعیین کرد.

این بازی دردسرساز که علی رغم هشدارهای دستگاه های نظارتی همچنان ادامه دارد، خسارات بسیاری به شهر تحمیل کرده و هنوز لوایح مهم شهر و شهرداری روی زمین مانده اند. 

تداوم این روند خسارت بار، می طلبد که دستگاه های نظارتی ورود جدی‌تری داشته و برخورد قاطعانه‌تری با تخلفات اعضای شورای شهر کرمانشاه صورت گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر