انبار احتکار قند در تهران کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از پنج تن قند احتکار شده از انباری در محدوده اتوبان فتح خبرداد.

انبار احتکار قند در تهران کشف شد

به گزارش مملکت آنلاین، سرهنگ مهدی افشاری در این‌باره گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از طریق منابع خبری و با انجام اقدامات فنی و پلیسی از احتکار کالاهای  اساسی در انباری واقع در محدوده اتوبان فتح با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. در جریان اقدامات اولیه انجام شده نیز مشخص شد که گزارش واصله صحیح است و مقادیری کالای اساسی در انباری در اتوبان فتح میدان شیر پاستوریزه تخلیه و دپو شده و از آنجا به وسیله وانت به بازار ارسال می‌شود.

افشاری افزود: با کسب این اطلاعات هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی انجام و مجوزهای عملیات اخذ شد. در ادامه ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ به محل مذکور رفته و نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند. در جریان این بازرسی مشخص شد که محل مذکور یک باب انبار کالای بازرگانی عمومی است و مقادیری قند در که فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی و بازرگانی بود در آنجا دپو شده است.

وی با بیان اینکه مشخصات این قندها در سامانه جامع تجارت و انبارها نیز ثبت نشده بود، گفت: کالاها شامل ۵۳۶۰ کیلوگرم قند شکسته بوده که در این محل احتکار شده بود. ارزش ریالی این قندها نیز پس از بررسی کارشناسی در حدود ۱۵ میلیارد ریال برآورد و اعلام شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده و به همراه یک متهم به دادسرا ارجاع شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر