رانندگی در این جاده بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: تردد در گردنه " گله بادوش" واقع در محور الیگودرز – شول آباد به دلیل بارش سنگین برف و کولاک، بدون زنجیر چرخ امکانپذیر نیست.

رانندگی در این جاده بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست

به گزارش مملکت آنلاین، مرتضی شیروانی افزود: در حال حاضر کولاک شدید و مه گرفتگی در این محور گزارش شده است و به رانندگان توصیه می شود تنها در صورت ضرورت از این مسیر ارتباطی استفاده کنند.

وی با اشاره به حضور نیروهای راهداری در این راه ارتباطی تصریح کرد: با وجود بارش های شب گذشته و صدور هشدار سطح زرد هواشناسی، تردد در محورهای اصلی و فرعی استان روان است.

وی اظهار داشت: تمامی گردنه ها و راه های کوهستانی استان باز است و توصیه می شود رانندگان به دلیل سرمای هوا، خودروی خود را به امکانات گرمایشی مجهز کرده و از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان همچنین گفت: پنج هزار کیلومتر از مجموع هشت هزار کیلومتر محورهای مواصلاتی استان برفگیر و کوهستانی است و ۴۰۰نیروی راهدار با استفاده از ۲۶۰ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین در ۳۸ پایگاه جاده ای به ویژه محورهای برفگیر مستقر هستند.

شیروانی بیان کرد: رانندگان و مسافران می‌توانند قبل از سفر از طریق برقراری تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های استان و کشور مطلع شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر