۷۵۰ هکتار اراضی برای طرح نهضت ملی تصویب شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان از تصویب ۷۵۰ هکتار اراضی برای طرح نهضت ملی در استان خبر داد.

۷۵۰ هکتار اراضی برای طرح نهضت ملی تصویب شد

به گزارش مملکت آنلاین، سمانه حسن‌پور امروز ۲۶ آذرماه در جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و شورای راهبری و تحول اداری لرستان، اظهار کرد: در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان چند محدوده از اراضی برای طرح نهضت ملی مسکن تصویب شد.

وی تصریح کرد: ۷۵۰ هکتار زمین در مجموع در استان تعیین تکلیف شد که ۱۹۹ هکتار اراضی روستایی و مابقی به‌صورت الحاق به شهر است.

دبیر شورای توسعه و برنامه‌ریزی لرستان خاطرنشان کرد: ۱۱۷ مورد مصوبات مربوط به مسئولیت اجتماعی وزارت نفت با رقمی بالغ‌بر ۱۰۳ میلیارد و نه‌صد میلیون تومان تصویب‌شده است.

حسن‌پور با اشاره به بند ب تبصره ۱۱ قانون بودجه ۱۴۰۲، اضافه کرد: پروژه‌های مربوط به بند (ب) تبصره (۱۱) تصویب شد که اجرای این پروژه‌ها موجب افزایش برخورداری در سکونتگاه‌های غیررسمی استان هستند.

وی با اشاره به موضوع جلسه شورای راهبری و تحول اداری و اهمیت موضوع‌های اهمیت‌دهی و کلان در حوزه کشاورزی آب و حمل‌ونقل برای افزایش بهره‌وری، بیان کرد: مجوزهای استخدام از محل طرح شهید زین‌الدین ۸۰ نفر به مرحله برگزاری آزمون رسیدند که در شرایط رقابتی این افراد تعیین می‌شوند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان با اشاره به حضور غیرقانونی نیروهای مشاوران و پیمانکاران در کارهای رسمی و حاکمیتی دستگاه‌های اجرایی، ادامه داد: به هیچ عنوان دستگاه‌های اجرایی نیروهای مشاوران پیمانکاران را در دستگاه‌ مشغول به کار نکنند.

حسن‌پور ادامه داد: ۱۸ مورد اولویت‌های همکاری با سازمان امور استخدامی کشور در حوزه تحول اداری به شور گذاشته شد و اعضای نظرات خود را مطرح خواهند کرد که از بین این اولویت‌ها چند مورد انتخاب خواهیم کرد و امسال برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای این اولویت‌ها صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر