آغاز ساخت اولین «صنعت شهر» کشور با ۳ هزار واحد در ماهشهر

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی نهضت ملی مسکن در این استان گفت: ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی برای شهرهای صنعتی در خوزستان پیش‌بینی شده است.

آغاز ساخت اولین «صنعت شهر» کشور با ۳ هزار واحد در ماهشهر

به گزارش مملکت آنلاین، مسعود بیات منش بعد از ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان خوزستان بیان کرد: ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی برای شهرهای صنعتی در خوزستان پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن کارکنان فولاد اکسین و گروه ملی فولاد تأمین شده است، افزود: ساخت اولین «صنعت شهر» کشور با سه هزار واحد در ماهشهر آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: نگاه بدنه کارشناسی و مدیریت این اداره کل، به سمت گسترش صنعت شهرها در استان بوده تا در کنار ابر پروژه نهضت ملی مسکن، اندکی از مشکلات مردم کاسته شود.

وی از پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی نهضت ملی مسکن در خوزستان خبر داد و افزود: اکنون ۱۲ هزار واحد مسکونی در خوزستان در حال ساخت است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از تأمین زمین مسکن حمایتی برای ۸۶ هزار نفر در این استان خبر داد و بیان کرد: تاکنون ۹۵ درصد زمین لازم برای ساخت در شهرهای استان فراهم شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر