بازار شکر در استان خوزستان ملتهب است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان به موضوع تامین شکر مورد نیاز استان پرداخت و گفت: علیرغم تلاش‌های انجام شده، ۲۰ هزار تن شکر به بخش‌های تجارت و صنعت تامین نشد. این امر باعث می شود تا عرضه شکر به بازار با مشکل مواجه شود. وی همچنین خاطرنشان کرد: بازار استان در مورد شکر همچنان ملتهب است و نیاز استان به این محصول تامین نشده است.

بازار شکر در استان خوزستان ملتهب است

به گزارش مملکت آنلاین، امروز ۷ آبان جلسه تنظیم بازار خوزستان در استانداری خوزستان برگزار شد. 

حمیدرضا فلاح، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان اینکه اجرای دقیق طرح الکترونیکی محموله در استان خوزستان می تواند در کاهش نقدینگی در بازار بسیار موثر باشد، اظهار کرد: با توجه به این موضوع که این طرح در حال حاضر در بازار است، باید از این طرح استفاده شود. وی در ادامه گفت: این طرح باید به طور کامل اجرا شود چرا که از نظر حمایت از تولید و کاهش نقدینگی تاثیر خوبی خواهد داشت و می توان در این دو حوزه گام های خوبی برداشت.

وی در ادامه پیشنهاد داد: سازمان امنیت استان باید از تمام توان و ظرفیت خود برای اطلاع رسانی گسترده برای اجرای این طرح استفاده کند.

فلاح همچنین به موضوع تامین شکر مورد نیاز استان پرداخت و گفت: علیرغم تلاش‌های انجام شده، ۲۰ هزار تن شکر به بخش‌های تجارت و صنعت تامین نشد. این امر باعث می شود تا عرضه شکر به بازار با مشکل مواجه شود. وی همچنین خاطرنشان کرد: بازار استان در مورد شکر همچنان ملتهب است و نیاز استان به این محصول تامین نشده است.

وی در خصوص قیمت گوشت قرمز نیز گفت: بر اساس آخرین آمار، نارضایتی هایی از قیمت وجود دارد و با وجود کاهش قیمت این محصول در برخی استان های کشور، همچنان قیمت گوشت قرمز در خوزستان بالاست. . وی از سازمان جهاد کشاورزی خوزستان خواست تا توزیع و واردات گوشت به استان را پیگیری کند تا همانند سایر استان های کشور انجام شود.

فلاح در ادامه اظهار داشت: پیگیری ها برای کاهش سود بازرگانی واردات لاستیک در حال انجام است که تاثیر مطلوبی در بحث کاهش قیمت این محصول دارد. وی همچنین خاطرنشان کرد: از آنجایی که تولید لاستیک در حال افزایش است، انتظار کاهش قیمت آن وجود دارد.

فلاح در پایان گفت: به منظور کنترل و نظارت بر بازار، بازرسی ها به صورت مستمر در حال انجام است و بیشتر این موارد بازرسی مربوط به کالاهای اساسی مانند نان، شکر و گوشت قرمز است.

انتهای پیام/

ارسال نظر