اتوبوس‌های جدید به ناوگان تهران اضافه شدند

۶۶۳ دستگاه اتوبوس در دوره مدیریت جدید شهری به ناوگان اتوبوسرانی اضافه شده است.

به گزارش مملکت آنلاین، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ناوگان اتوبوسرانی پایتخت اکنون دو هزار و ۴۷ دستگاه اتوبوس دارد و برای تامین سه هزار و ۴۰ دستگاه اتوبوس نو نیز قرارداد منعقد کرده‌ایم.

محسن هرمزی افزود: از ابتدای امسال، ۱۰۲ دستگاه اتوبوس را بازسازی کرده‌ایم که این تعداد تا پایان سال به ۵۰۰ دستگاه می‌رسد.

وی گفت:تلاش می‌کنیم تا سهم استفاده شهروندان از حمل و نقل عمومی را افزایش داده و ترافیک را کنترل کنیم.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: موضوع دیگری که در دستور کار داریم، وضع مقررات جدید و تغییر در طرح ترافیک است که تا پایان سال اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر