سوراخ شدن کف اتوبوس فعال شهری / اتوبوسرانی: حمل مسافر با این اتوبوس کذب است

در ویدیویی که سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در کانال تلگرامی خود منتشر کرده است دیده می‌شود که کف اتوبوس سوراخ بزرگی ایجاد شده که یک پا به آسانی وارد آن می‌شود که شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ، حمل مسافران با اتوبوس معیوب را رد کرد.

سوراخ شدن کف اتوبوس فعال شهری / اتوبوسرانی: حمل مسافر با این اتوبوس کذب است

به گزارش مملکت آنلاین،  رسانه‌های مجازی نوشتند: سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه نوشته است که از این «اتوبوس دوکابین فرسوده در خط راه آهن به پارک وی» استفاده می‌شود و هر لحظه ممکن است پای مسافر درون سوراخ گیر کند و اگر اتوبوس در حال حرکت باشد قطعا پای مسافر قطع خواهد شد.

در ادامه توضیح این ویدیو آمده که انتصاب «مدیران بدون سابقه و بدون تخصص» در حمل و نقل شهری باعث به وجود آمدن چنین وضعیتی می‌شود.

به نظر می‌رسد که این ویدیو از سوی یکی از رانندگان به این سندیکا فرستاده شده که در پیام خود گفته است رانندگان خواهان رسیدگی دادستانی تهران به این موضوع و برخورد قانونی با عاملان آن هستند.

واکنش شهرداری تهران:

 در پی انتشار ویدئویی از ایجاد یک حفره و شکستگی در کف یکی از اتوبوس‌های شرکت واحد ، روابط عمومی اتوبوسرانی تهران اعلام کرد: این اتوبوس خالی و بدون مسافر در حال اعزام به سوله بازسازی شرکت واحد بوده و ادعای حمل مسافر با آن و وارد شدن آسیب احتمالی به مسافران نادرست است.

بنا بر اعلام شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ، مسئولان بهره برداری این شرکت ، همه اتوبوس‌ها را روزانه از نظر ظاهری و فنی بررسی می‌کنند و در صورت هرگونه نقص ظاهری و فنی، اجازه خدمات رسانی به مردم را نخواهند داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر