جاده هراز بسته می‌شود

رییس پلیس راه مازندران از انسداد مقطعی محور هراز در روز دوشنبه هفته جاری خبر داد.

جاده هراز بسته می‌شود

به گزارش مملکت آنلاین، سرهنگ یدالله جهان تاب، علت مسدود شدن مقعطی محور هراز را تعمیر سامانه روشنایی در حد فاصل تونل سد تا امامزاده هاشم اعلام کرد و اظهار داشت: رانندگانی که قصد تردد از این محور را دارند می توانند از دیگر محور جایگزین یعنی فیروزکوه استفاده کنند.

وی با بیان اینکه، محورهای شمالی هم اکنون فاقد هرگونه مداخلات جوی است، خاطرنشان کرد: تردد تمام وسایل نقلیه از محور چالوس و آزاد راه تهران شمال در هر ۲ مسیر رفت و برگشت اکنون در جریان است.

این مقام مسوول، وضعیت ترافیک در محورهای هراز و فیروزکوه را در زمان حاضر عادی و روان اعلام کرد

ییس پلیس راه مازندران، رعایت نکردن حق تقدم، صحبت کردن با تلفن همراه، سرعت و سبقت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی و حرکت در شانه خاکی را از جمله تخلفات حادثه‌ساز عنوان کرد و ادامه داد : پلیس به‌ شدت با این گونه تخلفات برخورد می‌کند و در صورت ثبت تخلف حادثه ساز، خودروی راننده متخلف ۷۲ ساعت به توقفگاه منتقل و برای گواهینامه راننده متخلف نیز نمره منفی درج خواهد شد.

جهان تاب با اشاره به تردد بیش از ۶۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای ارتباطی استان از ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ تا هفتم اردیبهشت ۱۴۰۲، خاطرنشان کرد: تردد خودرو در ایام نوروزی امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش یافته است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر