محور هراز تا روز شنبه بسته شد

رییس پلیس راه شرق استان تهران از ممنوعیت تردد پایان هفته در محور هراز خبر داد و گفت: محور هراز تا روز شنبه از شمال به جنوب به صورت مقطعی یک‌طرفه می‌شود.

محور هراز تا روز شنبه بسته شد

به گزارش مملکت آنلاین، سرهنگ ایرج کهریزی با اشاره به محدودیت‌های تردد، اظهار داشت: به‌منظور افزایش ایمنی تردد در محور هراز و از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه مورخه ۲۵ مردادماه و از ساعت ۶ صبح الی ساعت ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۲۴ و ۲۷ مردادماه تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از محور هراز ممنوع است.

وی افزود: در صورت سنگین بودن بار ترافیکی محور هراز در روز جمعه مورخ ۲۷ مردادماه و در راستای ارتقای ایمنی تردد کاربران ترافیکی، مسیر شمال به جنوب محور هراز و از ساعت ۱۴ الی ۲۲ به صورت مقطعی یک طرفه خواهد شد.

رییس پلیس راه شرق استان در ادامه گفت: تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع بوده و تردد موتورسیکلت سواران از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه مورخه ۲۵ مردادماه الی ساعت ۶ صبح روز شنبه مورخه ۲۸ مردادماه از محورهای هراز و فیروزکوه و بزرگراه امام رضا ممنوع است.

وی یادآور شد: تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی که در مسیر جریان ترافیک و برای انجام مأموریت‌های ضروری حرکت می‌کنند استثناء خواهد بود.

کهریزی در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران را دارند خاطرنشان کرد: ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها با شماره‌های ۷۶۲۱۹۱۰۰ و ۲۱۸۷۷۷۴۳ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر