پرواز خرم‌آباد-تهران بعد از ۶ ساعت همچنان بلاتکلیف!

برخی از مسافران پرواز امروز شرکت هواپیمایی ایران ایر مسیر خرم آباد – تهران اظهار داشتند این پرواز که قرار بوده ساعت ۱۲ و ۲۰ دقیقه امروز انجام شود همچنان بلاتکلیف است و تاکنون هم اطلاعی در خصوص برقراری یا لغو آن داده نشده است.

پرواز خرم‌آباد-تهران بعد از ۶ ساعت همچنان بلاتکلیف!

به گزارش مملکت آنلاین، یکی از این مسافران گفت:‌ از ساعت ۱۱ پیش از ظهر امروز به همراه یک تور گردشگری در فرودگاه خرم آباد حضور دارند و همچنان سردرگم هستند که این پرواز برقرار می شود یا خیر و کسی پاسخگو نیست.

وی با انتقاد از نحوه پاسخگویی مسوولان ایران ایر در فرودگاه خرم آباد افزود: طی تماس تلفنی با برخی از دوستانش در فرودگاه تهران مطلع شده است مسافران سورتی رفت این پرواز که قرار بوده ساعت ۱۰ و ۲۰ دقیقه امروز از تهران به خرم آباد حرکت کنند با وعده نهار گرم توسط نماینده ایران ایر پذیرایی شده اند اما میان مسافران فرودگاه خرم آباد تنها کیک و ساندیس توزیع شده است.

مسافر دیگری نیز گفت: پس از ماهها برنامه ریزی و پیگیری برای ساعت۲۰ امشب نوبت پزشک متخصص سرطان برای پدرش را رزرو کرده بود که اکنون به دلیل تاخیر در این پرواز و بلاتکلیفی در عدم ابطال آن؛ موفق به حضور در مطب پزشک نشده است.

این شهروند خرم آبادی افزود: در صورتیکه لغو پرواز این شرکت اعلام می شد می توانستند زودتر در خصوص سفر به تهران با وسیله نقلیه شخصی تصمیم بگیرند اما تا این لحظه پاسخی در خصوص انجام و یا لغو پرواز دریافت نکرده اند.

مدیر فرودگاه خرم آباد نیز گفت: پرواز ایران ایران نقص فنی داشته است اما قاعدتا به دلیل تاخیر بیش از سه ساعت باید کنسل می شد که به دلیل پیگیری نماینده ایران ایران قرار بود ساعت ۱۵ از تهران انجاامشود که تاکنون برقرار نشده است.

علی کاملی افزود: هرچند همکاران فرودگاه خرم آباد در حد امکان و اطلاع؛ به مسافران اطلاع رسانی و پاسخگویی کرده اند اما پذیرایی از مسافران و اطلاع رسانی جزییات در خصوص برقراری یا لغو آن بر عهده نماینده شرکت های هواپیمایی است.

علی حیدری نماینده ایران ایر در فرودگاه خرم آباد نیز به ایرنا گفت:‌ پرواز امروز به دلیل نقص فنی تاکنون انجام و لغو آن نیز اعلام نشده است.

وی در خصوص اعلام لغو اینگونه پروازها پس از سه ساعت معطلی افزود: این موضوع یک قانون کلی نیست و گاهی پروازها تا ۱۰ ساعت هم معطلی دارند که البته اطلاع رسانی گام به گام تاکنون به ۷۰ مسافر این پرواز اعلام شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه ناوگان دیگری برای پرواز امروز در دسترس نیست تصریح کرد: همچنان منتظر اعلام نهایی شرکت ایران ایر در خصوص انجام یا ابطال پرواز هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر