جزئیات دستگیری یکی از کارکنان دفتر شهردار تهران

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در مورد جزئیات دستیگری یکی از کارکنان دفتر شهردار، گفت: بر اساس اطلاعاتی که از حوزه های نظارتی کسب کردیم، آنچه اتفاق افتاد، تخلف شخصی است و خود دفتر شهردار و شهردار تهران با این فرد برخورد کرده است و او را به دستگاه‌های نظارتی معرفی کردند.

جزئیات دستگیری یکی از کارکنان دفتر شهردار تهران

به گزارش مملکت آنلاین، علیرضا نادعلی، روز یکشنبه در حاشیه یکصد و چهل و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص تذکر یکی از اعضای شورا در جلسه گذشته درباره دستگیری فردی در دفتر شهردار تهران، گفت: آنچه که در جلسه گذشته اتفاق افتاد تذکر یکی از اعضای شورا بر اساس جایگاه نظارتی بود.

وی ادامه داد: آقای عباسی هم از این اطلاعات مطلع شدند و معتقدند که پیدا کننده موضوع و معرفی کننده به دستگاه نظارتی خود دفتر شهردار بوده است.

سخنگوی شورای شهر تهران تاکید کرد: بی تردید بخش‌های صیانتی و نظارتی در شهرداری تهران فعال هستند و خود دستگاه‌ها نیز باید صیانت در درون خود را پیگیری کنند و این موضوع مطالبه شورا از شهرداری تهران نیز خواهد بود.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا این فرد در بازداشت به سر می‌برد یا خیر؟ گفت: بله در حال حاضر بازداشت است و قطعا شهردار تهران در این حوزه تعارفی با تیم خود ندارد و ما نیز مطالبه‌گر خواهیم بود و از شهردار تهران توضیح می‌خواهیم.

نادعلی اظهار کرد: تعداد همکاران ما در سطح شهرداری زیاد است و ممکن است که از این اتفاقات بیفتد، اما برخورد با چنین موضوعاتی با رویکردهای از پیش تعیین شده کار صحیحی نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظر