اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز فطر در اردبیل

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در شهر اردبیل به مناسبت برگزاری نماز عید فطر خبر داد.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز فطر در اردبیل

به گزارش مملکت آنلاین، سرهنگ سیدحجت فتاحی افزود: با هدف هر چه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن نماز عید سعید فطر، طرح محدودیت و ممنوعیت ترافیکی ویژه روز عید فطر در شهر اردبیل در ۲ مرحله انجام خواهد شد.

وی گفت: بر همین اساس در مرحله اول این محدویت از ساعت ۲۴ شب قبل روز عید سعید فطر توقف هر نوع وسایط نقلیه در محوطه و محیط پیرامونی محل برگزاری نماز عید فطر (شهیدگاه) ممنوع خواهد بود.

وی اظهار کرد: در مرحله دوم محدودیت نیز از ساعت چهار صبح روز عید سعید فطر تردد هر نوع وسایط نقلیه از چهارراه ملت (عالی قاپو) به سمت بازار و بازار به سمت ملت و تمامی معابر منتهی به چهارراه شهیدگاه ممنوع خواهد بود.

او بیان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی برای برگزاری باشکوه نماز عید فطر در شهر اردبیل محدویت‌ها و تمهیدات ویژه ترافیکی را در خیابان‌های منتهی به محل برگزاری مراسم به صورت موقتی و دایم تا اتمام مراسم اعمال خواهد کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل اضافه کرد: در صورت توقف وسایط نقلیه در مسیرهای منتهی به محل برگزاری نماز عید فطر این خودروها به وسیله جرثقیل به پارکینگ انتقال داده خواهد شد.

فتاحی ادامه داد: شهروندانی که خودروی آنها از طریق جرثقیل به پارکینگ انتقال داده شود می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن‌های ۱۱۰ و یا ۱۲۰ از محل انتقال خودرو خود مطلع شوند.

وی از هموطنان خواست، برای حضور در این مراسم از اتوبوس و وسایط نقلیه عمومی استفاده کرده و تا حد امکان از آوردن وسیله نقلیه شخصی خودداری کنند، چرا که اعمال محدودیت‌های تردد در این مسیرها مانع از عبور و مرور آنها خواهد شد.

وی گفت: پلیس برای انتظام بخشی عبور و مرور و کاهش تراکم ترافیک معابر در روز عید فطر، اقدامات ویژه‌ای برای رفاه حال شهروندان اجرا می‌کند و آمادگی تسهیل ترافیک را دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل از شهروندان خواست ضمن همکاری با کارکنان راهنمایی و رانندگی، در صورت نیاز برای تردد از خیابان‌های همجوار به عنوان مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر