اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در اردبیل

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل از اعمال محدودیت های ترافیکی در شهرهای مختلف استان به مناسبت برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در اردبیل

به گزارش مملکت آنلاین، سرهنگ سید حجت فتاحی با بیان اینکه طرح محدودیت و ممنوعیت ترافیکی ویژه روز جهانی قدس روز جمعه در شهرستان‌های مختلف استان با توجه به مسیر راهپیمایی در آنها اعمال خواهد شد، افزود: به همین مناسبت در تمامی مسیرهای منتهی به خیابان امام خمینی (ره) شهر اردبیل محدودیت‌های ترافیکی وجود خواهد داشت.

وی گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی جهت برگزاری هرچه بهتر و با شکوهتر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر اردبیل محدویت ها و تمهیدات ویژه ترافیکی را در خیابان های منتهی به محل برگزاری مراسم به صورت موقتی و دایم تا اتمام مراسم اعمال خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این تمهیدات در ۲ فاز اعمال خواهد شد، اظهار کرد: در فاز اول بلافاصله بعد از اجرای مراسم لیالی قدر از ساعت ۲ بامداد روز جمعه ۲۵ فروردین ماه توقف هر نوع وسیله نقلیه در هسته مرکزی شهر اردبیل، در حد فاصل شریعتی تا تقاطع بازار ممنوع خواهد بود و در صورت توقف از طریق جرثقیل به خارج از رینگ انتقال داده خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل بیان کرد: همچنین در فاز دوم و از ساعت هشت صبح روز جمعه ۲۵ فروردین ماه نیز تردد هر نوع وسایل نقلیه در معابر منتهی به محل برگزاری راهپیمایی از جمله چهاراره حافظ، میدان ارتش، میدان قدس به ایستگاه سرعین، ایستگاه سرعین، ۱۵ خرداد، سه راه دانش به میدان شریعتی، میدان شریعتی، چهار راه ورزش به چهار راه امام، چهار راه امام، چهار راه پیر عبدالملک، چهار راه امام حسین و تقاطع ملت و چهار راه عالی قاپو به بازار ممنوع بوده و محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

فتاحی اضافه کرد: شهروندانی که خودروی آنها از طریق جرثقیل به خارج از رینگ محل برگزاری مراسم انتقال داده شود، می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن های ۱۱۰ و یا ۱۲۰ از محل انتقال خودروی خود اطلاع یابند.

وی ادامه داد: پلیس به منظور انتظام بخشی عبور و مرور و کاهش تراکم ترافیک معابر در راهپیمایی روز قدس، اقدامات ویژه ای را جهت رفاه حال شهروندان اجرا می کند و به منظور پوشش کامل معابر در آمادگی کامل به سر می برد تا ترافیک را برای همشهریان تسهیل کند.

وی از شهروندان استان خواست تا ضمن همکاری با خادمان خود در راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز برای تردد از خیابان‌های همجوار بعنوان مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر