برپایی چادر در پارک‌های بوشهر ممنوع شد

فرماندار بوشهر گفت: هر گونه برپایی چادر در پارک‌ها ممنوع است و شهرداری موظف است با گشت زنی تذکرات لازم داده شود.

برپایی چادر در پارک‌های بوشهر ممنوع شد

به گزارش مملکت آنلاین، صالح رحیمی در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان بوشهر با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان اظهار داشت: شهر بوشهر به لحاظ هوای مطبوع بهاری و دارا بودن دریا و گردش پذیر بودن امسال در ایام تعطیلات نوروزی پذیرای تعداد زیادی از مسافران از نقاط مختلف کشور هست که بسیاری از آنها در مدارس اسکان داده شده‌اند.

فرماندار بوشهر بیان کرد: در زمینه خدمت رسانی، تا یک ماه آینده تأمین آب برخی پارک‌ها با همکاری دستگاه‌های مرتبط از قبیل آب فاضلاب و شهرداری حل و فصل شود و به شبکه آب وصل شود که تا آن زمان بوسیله تانکر خدمت رسانی صورت می‌گیرد.

وی گفت: امیدواریم با همت و تلاش همه مسئولین شهرستان بتوانیم یک مدیریت واحد در سطح شهرستان برای تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ داشته باشیم و در این راستا انتظار داریم همه نهادها و سازمان‌ها با همکاری و تلاش مضاعف نسبت به خدمت رسانی به مهمانان نوروزی اقدام کنند.

فرماندار بوشهر اضافه کرد: هر گونه برپایی چادر در پارک‌ها ممنوع است و شهرداری موظف است با گشت زنی تذکرات لازم داده شود.

وی یادآور شد: همچنین با توجه به نامساعد بودن هوا در روزهای یکشنبه و دوشنبه همه مسافران و ادارات مرتبط به هشدارهای هواشناسی توجه کنند تا انشااله مشکلی پیش نیاید

فرماندار بوشهر ادامه داد: اعضای تنظیم بازار مکلف هستند روزانه در سطح شهر سرکشی داشته باشند تا در زمینه آرد نانوایی‌ها و اقلام و مواد غذایی در بازار کمبودی وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر