اعلام ساعات کاری ادارات استان خوزستان

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان گفت: ساعت کار دستگاه های اجرایی و مراکز آموزشی خوزستان در ایام ماه مبارک رمضان اعلام شد.

اعلام ساعات کاری ادارات استان خوزستان

به گزارش مملکت آنلاین به نقل از استانداری خوزستان، سید احمد موالی زاده بیان‌کرد: با توجه به تصویب نامه هیات وزیران و همچنین نظر به اهمیت روند خدمت رسانی به مردم استان، ساعت شروع به کار دستگاه های اجرایی استان در ایام ماه مبارک رمضان ساعت هفت صبح است.

وی افزود: ساعت پایان کار ادارات استان نیز ساعت ۱۵ خواهد بود که کارکنان دستگاه‌های اجرایی به استثنای واحدهای عملیاتی، خدمت رسانی، مراکز بهداشتی و آموزشی منوط به اینکه ماهیت مشاغل آنها خدشه ای بر روند خدمت رسانی ایجاد نکند، می‌توانند از ۲ ساعت کاری شناور هفت تا ۹ صبح با هماهنگی مسئول مافوق استفاده کنند، مشروط بر آنکه کسری تاخیر در ورود در انتهای همان روز جبران شود.

معاون استاندار خوزستان افزود: همچنین با توجه به الزام قانونی فعالیت به میزان ۴۴ ساعت موظف هفتگی، جبران ساعت های باقیمانده در قالب دورکاری محاسبه می شود.

موالی زاده ادامه داد: شروع به کار ادارات در روزهای بعد از شب های قدر به منظور بهره مندی از فضیلت این شب ها با توجه به تصویب نامه هیات وزیران ۹ صبح خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اظهارکرد: با توجه به اینکه ساعت شروع به کار ادارات در استانها هفت صبح و مدارس استان در مقطع ابتدایی هشت صبح اعلام شده است، ضمن تاکید بر مدیران مدارس نسبت به پذیرش دانش آموزان از ساعت۷:۳۰ و استفاده از این فرصت برای اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی است.

موالی زاده ادامه داد: با استفاده از مصوبه هیات وزیران به منظور حمایت از خانواده و کاهش دغدغه های والدین، دستگاههای اجرایی استان نسبت به شناور شدن ساعت کاری یکی از والدینی که هر ۲ شاغل هستند و همچنین زنان سرپرست خانوار که دارای فرزندان زیر۶ سال و یا مقاطع ابتدایی هستند، اقدام به موافقت نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظر