اعلام ساعات کاری در استان سمنان

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت: ساعت کار همه ادارات ، ارگانهای دولتی و دستگاه های اجرایی استان سمنان در ماه مبارک رمضان امسال از ۷:۳۰تا ۱۴:۳۰ دقیقه است.

اعلام ساعات کاری در استان سمنان

به گزارش مملکت آنلاین، محمد حمیدی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر عدم تغییر ساعت رسمی کشور در سال ۱۴۰۲ و بنابر بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر شناور بودن ساعت کار اداری دستگاههای اجرایی از ساعت ۷ تا ۹ صبح و بر اساس تایید استاندار سمنان ، ساعت کار همه دستگاه‌های اجرایی، سازمانها و ارگانهای دولتی استان سمنان در ماه مبارک رمضان از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ دقیقه اعلام میگردد.

وی افزود: فعالیت تمامی بانک ها ، دستگاه‌های امدادی ، انتظامی و خدمات‌رسان همچون گذشته و بر اساس روال قبل به انجام رسیده و تغییری نخواهد داشت.‌
معاون استاندار سمنان همچنین در خصوص ساعت کار مدارس و مراکز آموزشی استان نیز گفت: ساعت فعالیت مدرارس متوسطه دوره اول و دوم از ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح و مراکز آموزشی دوره ابتدایی نیز ساعت ۸ صبح می باشد.
حمیدی اضافه کرد : با توجه به اعلام وزارت آموزش و پرورش ، همه مراکز آموزشی استان ، سی دقیقه پیش از فعالیت رسمی آموزشی در سطح استان ، آماده پذیرش دانش آموزان بوده و در طی این مدت برنامه های مختلف فرهنگی ، ورزشی و تفریحی برای دانش آموزان اجرا خواهد شد.
سرپرست معاونت هماهنگی توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با قدردانی از همراهی آحاد مختلف مردم و مسئولان ، از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست با مدیریت امور و رعایت صرفه جویی و مصرف بهینه ، نسبت به کاهش مصرف انرژی در دستگاههای اجرایی اقدام و امکان بهره مندی اقشار مختلف و به ویژه بخش خانگی را فراهم کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر