تورهای تهرانگردی از امروز شروع شد

تور‌های تهرانگردی از امروز دوم فروردین، در پایتخت برگزار می‌شود.

تورهای تهرانگردی از امروز شروع شد

به گزارش مملکت آنلاین، سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: این ستاد در قالب برنامه تهران دوست داشتنی ، تور‌های تهرانگردی را از امروز دوم فروردین ، در ۲۰ مسیر اصلی پایتخت برگزار می‌کند.

امیر قاسمی افزود: شهروندان تهرانی می‌توانند در تماس با سامانه ۱۳۷ و مراجعه به پایگاه اینترنتی ستاد گردشگری شهر تهران به نشانی visit.tehran.ir برای حضور در تور‌های گردشگری شهر تهران ثبت نام کنند.

به گفته سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران ، در مسیر‌های اصلی خیابان امام خمینی، میدان مشق و سعدآباد نیز تور‌های پیاده گردشگری پیش بینی شده است.

امیر قاسمی افزود: در شب‌های ماه مبارک رمضان هم تور‌های رایگان از مجموعه فرهنگی گردشگری عباس آباد به سمت برج میلاد و در ادامه به سمت برج آزادی پیش بینی شده است.

سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: همچنین در روز تور‌های دوچرخه سواری در منطقه ۱ و در منطقه بازار برگزار می‌شود که در آن شهروندان با دوچرخه از موزه‌ها و اماکن دیدنی بازدید می‌کنند.

در محدوده حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) هم تور‌های رایگان برگزار می‌شود که شهروندان را از حرم به اماکن تاریخی منطقه ۲۰ منتقل می‌کنند و پس از بازدید شهروندان را به حرم باز می‌گردانند و افطار هم شهروندان مهمان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) هستند.

تور‌های گردشگری تهران تا ۱۳ فروردین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر