پلیس تهران بزرگ ۸۰ تن ماده اولیه ساخت مواد محترقه را کشف و توقیف کرده است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در تلاش هستیم تا مردم شاهد افزایش احساس امنیت، کاهش جرایم و کوتاه کردن فاصله بین وقوع و کشفیات باشند که در نهایت پلیس شاهد رضایتمندی مردم باشد.

پلیس تهران بزرگ ۸۰ تن ماده اولیه ساخت مواد محترقه را کشف و توقیف کرده است

به گزارش مملکت آنلاین، سردار عباسعلی محمدیان در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه نگاه فرمانده کل انتظامی به چهارشنبه پایان سال یک نگاه اجتماعی است، افزود: اقدامات پلیس در تهران در راستای مقابله با افرادی که موادمحترقه را قاچاق می‌کنند و یا اقدام به تهیه و توزیع موادمحترقه پرخطر می‌کنند، بوده است تا بتوانیم چهارشنبه پایان سال کم‌خطری را تجربه کنیم.
وی گفت: حدود ۸۰ تن از مواد اولیه ساخت موادمحترقه پرخطر را کشف و توقیف کردیم و همچنین در مکان‌های دیگر ۹ تن مواد اولیه دیگر کشف شد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه بیش از ۴ میلیون قطعه موادمحترقه پرخطر قاچاق کشف شده است، گفت: البته به کارخانه‌های داخلی که مواد محترقه کم‌خطر تولید کردند اجازه توزیع داده شد.

۵ میلیون صدای انفجار از شهر کم شده است

وی با بیان اینکه جلوگیری از مسدود شدن معابر و حفظ سلامتی شهروندان از اولویت پلیس در مراسم چهارشنبه پایان سال است، گفت: با کشف این تعداد از موادمحترقه ۵ میلیون صدای انفجار از شهر کم شده است.
محمدیان با بیان اینکه ارزش ریالی موادمحترقه قاچاق بیش از ۱۵ میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: تا به این لحظه ۱۲۴ نفر در ارتباط با ورود موادمحترقه قاچاق دستگیر شدند و ۱۷ انبار پلمب شده است.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه برگزاری مراسمات خانوادگی ممنوع نیست، گفت: اگر در چهارشنبه پایان سال وسیله نقلیه فردی توقیف شود تا پایان فروردین ماه و اگر کسی دستگیر شود تا پایان ۱۳ فروردین مهمان پلیس هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر