نفرات برگزیده انتخابات اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری

رییس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: دهمین دوره انتخابات این اتاق برگزار شد و پس از شمارش آراء منتخبان این دوره معرفی شدند.

نفرات برگزیده انتخابات اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری

به گزارش مملکت آنلاین، مرتضی فیاضی افزود: در انتخابات هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان ۴۰ نفر از فعالان بخش خصوصی استان در حوزه‌های مختلف برای این رقابت ثبت‌نام کردند که ۲۹ نفر از این افراد حائز شرایط اعلام و در این رقابت شرکت کردند.

وی ادامه داد: نامزدها در چهار گروه شامل پنج نفر در حوزه صنعت، پنج نفر در حوزه بازرگانی، سه نفر در حوزه کشاورزی و ۲ نفر در حوزه معدن رقابت کردند که در نهایت منتخبین فعالان اقتصادی استان برای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مشخص شدند.

رییس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، صنابع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در گروه بازرگانی، بهرام اله‌بخشی هفشجانی، سعید احمدی، فرج‌الله نجفی سرپیری، بهنام علیخانی و مهرزاد مطبوع ریاحی بالاترین رأی را کسب کردند و به عنوان منتخب معرفی شدند.

فیاضی ادامه داد: در گروه صنعت نیز شهرام زارع فارسانی، شهریار حیدری‌پور، سید سعید فیاضی، ایمان اخوان بروجنی و احمد مختار به صورت منتخب اعلام شدند.

وی به منتخبان بخش گروه کشاورزی نیز اشاره کرد و گفت: دبیر رضایی سورشجانی، امین مالکی و خلیل شریفی در این گروه بالاترین رأی را کسب کردند و در گروه معدن نیز عبدالکریم‌ کریمی فیل آبادی و مسعود ناصری بروجنی منتخب شدند.

رییس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، صنابع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: طبق تقویم زمانی تعیین شده برای دهمین دوره انتخابات اتاق‌های سراسر کشور، از امروز فرایند رسیدگی به اعتراضات مربوط به این انتخابات آغاز شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر