اعلام نفرات منتخب اتاق بازرگانی خراسان رضوی

نتایج اولیه دهمین دوره از انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی خراسان رضوی اعلام شد.

اعلام نفرات منتخب اتاق بازرگانی خراسان رضوی

به گزارش مملکت آنلاین به نقل از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی، نتایج اولیه دهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی که دیروز (شنبه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۱) در محل پارلمان بخش خصوصی برگزار شد، از سوی هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی خراسان رضوی اعلام گردید.

در انتخابات این دوره اتاق خراسان رضوی ۶۹۰نفر رای خود را برای انتخاب ۱۵ عضو هیات نمایندگان دهم، به صندوق انداختند.

اسامی برگزیدگان که همگی از ائتلاف اتاق تصمیم ساز کارآمد می باشند به ترتیب در چهار گروه بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی به شرح زیر می‌باشد:

پس از شمارش آرا، حسین محمدیان، احمد اثتی عشری، محمد حسین روشنک، محمود امتی، مجید محمدنژاد در گروه بازرگانی، محمد علی چمنیان، عبدالله یزدانبخش، حسین محمودی خراسانی، رضا حمیدی ازغدی، محمدمهدی شکورزاده در گروه صنعت منتخب این دوره از انتخابات شدند.

محمدرضا توکلی زاده، غلامرضا نازپرور صوفیانی در گروه معدن و فرهاد صفار سحرخیز، علی محمد شریعتی مقدم، احمد سلحشور در گروه کشاورزی از دیگر منتخبین این دوره از انتخابات در اتاق بازرگانی خراسان رضوی بودند.

این ۱۵ نفر از بین ۴۷ نامزد تایید شده دهمین دوره از انتخابات سراسری اتاق های بازرگانی کشور در خراسان رضوی بودند که بیشترین آرا را بدست آوردند و کرسی هیات نمایندگان اتاق بازرگانی استان را از آن خود کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر