اعلام نتیجه انتخابات اتاق بازرگانی گیلان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان اظهار کرد : از ۴۳۰ نفر حائز شرایط رای، ۱۵ نفر برای مدیریت هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان انتخاب شدند.

اعلام نتیجه انتخابات اتاق بازرگانی گیلان

به گزارش مملکت آنلاین، تیمور پورحیدری گفت: برای این دوره از انتخابات اتاق بازرگانی گیلان ۳۵ نفر کاندید شده بودند که ۱۱۷ نفر از هشت صبح تا ساعت ۱۹ در انتخاباتی الکترونیک شرکت کردند و به نفرات منتخب رای دادند.

وی اضافه کرد: روند انتخابات از سوی هیاتی متشکل سازمان صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان استانداری، دادگستری گیلان و اتاق بازرگانی کشور مورد نظارت قرار گرفت.

پورحیدری تصریح کرد: کسانی که به نتیجه این انتخابات اعتراض دارند تا سه روز می توانند اعتراض خود را اعلام کنند و در غیر این صورت، این اسامی به عنوان نتیجه نهایی اعلام می‌شود.

وی نتیجه انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی رشت را در گروه بازرگانی اینگونه اعلام کرد: علیرضا صنعت کار ۷۹ رای، فرنگیز رحمانی آلکامی ۷۵ رای، فرهاد شفقتی ۷۴ رای، علیرضا آقازاده ۷۳ رای و حسین دارا ۶۶ رای.

پورحیدری اضافه کرد: در گروه صنعت نیز ساسان نظری معافی ۸۵ رای، امیر پورنصیر ۷۵ رای، مهران فکری ۷۵ رای، اسدالله شعبانی سبزه میدانی ۶۶ رای و یوسف یحیایی حقیقی ۶۲ رای به ترتیب بالاترین آرا ماخوزه را کسب کردند.

به گفته وی در گروه معدن هادی تیزهوش تابان ۹۱ رای و مارینا خوش مو ۷۳ رای کسب کردند و در گروه کشاورزی سیاب حسن پور چوبر ۷۶ رای، قاسم رضائیان ۷۵ رای و بهمن لطیفی ۷۴ رای بدست آوردند.

۱۵ نفری که در این انتخابات توانستند آرای لازم را کسب کنند به مدت چهار سال به عنوان برگزیدگان هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی گیلان انتخاب شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر