مشخص شدن نتیجه انتخابات اتاق بازرگانی اراک

نتایج هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک اعلام و اسامی ۱۵ نفر از منتخبان معرفی شد.

مشخص شدن نتیجه انتخابات اتاق بازرگانی اراک

به گزارش مملکت آنلاین، حسن میرزاخانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی افزود: انتخابات هشتمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اراک عصر شنبه همزمان با سراسر کشور در محل اتاق بازرگانی برگزار شد.

میرزاخانی افزود: ۳۵ نفر نامزد شرکت در انتخابات اتاق بازرگانی اراک در بخش صنعت، بازرگانی، کشاورزی و معدن بودند که از بین آنها ۱۵ نفر بعنوان منتخب معرفی شدند.

وی ادامه داد: ۳۹۹ نفر از افرادی که دارای کارت بازرگانی فعال و بیش از ۲ سال سابقه اخذ کارت داشتند واجد شرایط حضور در هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک بودند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی اظهار کرد: بهروز محمدی با ۲۴۵ رای، ابوالفضل بابائی با ۲۳۳ رای، علیرضا خلیلی با ۲۲۱ رای، محمدرضا جعفری با ۲۰۹ رای و علیرضا بشارت با ۲۰۷ رای در رسته صنعت و محمدعلی حسینی با ۲۴۴ رای، عماد مردانی با ۲۴۳ رای، سید سعید رضوانی با ۲۱۱ رای، میثم محرابی با ۲۰۸ رای و مریم توسطی با۱۸۷ رای در رسته بازرگانی متتخبان هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی هستند.

میرزاخانی اضافه کرد: همچنین ناصر بیکی با ۲۵۹ رای، مجتبی جلالوندی با ۲۱۳ رای و حامد امینی مصلح آبادی با ۲۰۱ رای در رسته کشاورزی و عباس اقبالیون با ۲۳۲ رای و محمدحسین حیدری با ۲۰۶ رای در رسته معدن به عنوان منتخبان هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک معرفی شدند.

وی، احیای ظرفیت‌های تولیدی و مانع زدایی از صنایع را از اولویت‌های استانداری مرکزی عنوان کرد و گفت: این مهم تنها با مشارکت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی به عنوان پارلمان بخش خصوصی محقق می‌شود و امید است اعضای جدید این اتاق مانند گذشته در این راستا همکاری‌هال لازم را داشته باشند.

میرزاخانی با بیان اینکه استان مرکزی به عنوان قطب صنعت و توسعه کشور مطرح است، اظهار کرد: افزایش تولیدات صنعتی و تجاری این استان منجر به توسعه اقتصادی کشور خواهد شد و در این راستا جذب سرمایه‌گذاران جدید باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر