اعلام نتایج انتخابات اتاق بازرگانی فارس

همزمان با سراسر کشور، دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس برگزار و ۱۵ کاندیدایی که بیشترین آراء را کسب کردند، مشخص شدند.

اعلام نتایج انتخابات اتاق بازرگانی فارس

به گزارش مملکت آنلاین، همزمان با سراسر کشور و از صبح شنبه ۲۰ اسفند، دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس نیز با حضور ۲۷ کاندیدا برای احراز ۱۵ کرسی نمایندگی در پارلمان بخش خصوصی، برگزار و نتایج آن بعد از شمارش آرا از سوی هیئت نظارت این انتخابات، اعلام شد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی فارس، شامگاه شنبه ۲۰ اسفند به خبرنگاران گفت: این دوره از انتخابات اتاق بازرگانی فارس، در کمال صحت و سلامت برگزار شد که در نهایت، آقایان حمیدرضا ذوی الانواری، سهراب شرفی، مهدی علیپور، محمدعلی ناطقی، عباس ابوقداره، نوید ایزدپناه، سید کاظم خاک‌ره، کاوه خیری دیزجی، نادر طیبی، هادی حنائی جهرمی، جمال رازقی جهرمی، علیرضا قدرتی، محمدصادق حمیدیان، ابراهیم غلامزاده و خانم‌ سهیلا محبی، بیشترین تعداد رای را کسب کردند.

حمیدرضا ایزدی اضافه کرد: در این دوره از انتخابات ۹۳۳  نفر در استان با داشتن کارت عضویت، واجد شرایط رای دادن بودند که ۳۵۲ نفر از آنها در انتخابات شرکت کردند و از این تعداد ۳۵۰ رای ماخوذه صحیح بود.

وی با اشاره به اینکه اعضای منتخب دهمین دوره اتاق بازرگانی شیراز در بخش‌های معدن، صنعت، بازرگانی و کشاورزی انتخاب شده‌اند، گفت: امیدواریم که اعضای جدید هیئت نمایندگان این اتاق با برنامه‌های مدون و منسجم رونق و توسعه هرچه بیشتر اقتصاد استان را در چهار سال آینده رقم بزنند، لذاتقویت انتخاب شوندگان در این انتخابات سبب می شود تا با هماهنگی و همدلی بتوانند سیاست های کلی و توسعه ای خود را در عرصه اقتصادی استان فارس پیاده کنند.

در این دوره از انتخابات ٦١ نفر برای کسب کرسی ثبت‌نام کردند که در نهایت پس از بررسی مدارک توسط انجمن نظارت عالی بر این دوره از انتخابات ٣٣ نفر تائید شدند و در نهایت ۲۷ نفر وارد رقابت شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر