نتایج اتاق بازرگانی کرمانشاه مشخص شد

نتایج انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه مشخص شد.

نتایج اتاق بازرگانی کرمانشاه مشخص شد

به گزارش مملکت آنلاین، با پایان انتخابات سراسری اتاق‌های بازرگانی، ۱۵ عضو هیات نمایندگان اتاق کرمانشاه برای چهار سال آینده مشخص شدند.

در این انتخابات در بخش صنعت کیوان کاشفی با ۲۵۹ رای، ابراهیم امیدی با ۲۱۱ رای، جهاندار شکری با ۱۹۸ رای، ابراهیم خمیسی با ۱۹۷ رای و ابوالحسن خلیلی با ۱۸۶رای، حایز بیشترین آرا شده و بعنوان عضو هیات نمایندگان اتاق کرمانشاه انتخاب شدند.

در بخش بازرگانی نیز جمشید رستمی با ۲۱۲ رای، بابک ترابی با ۱۹۲ رای، محمد هادی ارباب با ۱۶۶ رای، علیرضا فریدی با ۱۵۹ رای و نوید یوسفی با ۱۵۳ رای عضو هیات نمایندگان اتاق کرمانشاه شدند.

در بخش کشاورزی هم ناصر مرادی با ۲۲۹ رای، شهریار باوندپور با ۲۲۰ رای و حیدر کدیور با ۲۱۸ رای بعنوان عضو هیات مدیره اتاق کرمانشاه انتخاب شدند.

 در بخش معدن هم رضا سلیم ساسانی با ۲۲۱ رای و محمدعارف ابراهیمی با ۲۱۱ رای حائز بیشترین آرا شده و برای دوره دهم هیات نمایندگان اتاق کرمانشاه انتخاب شدند.

همچنین در گروه بازرگانی فرشاد حیدری با ۱۰۲ رای، در گروه صنعت حامد احمدیان با ۴۲ رای، گروه معدن منصور شهبازیان با ۲۸ رای و گروه کشاورزی وحید رشیدی با ۱۵رای بعنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

انتخابات اتاق بازرگانی کرمانشاه با رقابت ۲۳ کاندید از ساعت هشت صبح امروز(۲۰ اسفند) همزمان با سراسر کشور آغاز و ساعت ۱۸ به کارخود پایان داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر