یک متهم در رابطه با مسمومیت دانش آموزان در خراسان شمالی دستگیر شد

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: عامل مسمومیت دانش آموزان نوعی مواد محترقه بدبو است.

یک متهم در رابطه با مسمومیت دانش آموزان در خراسان شمالی دستگیر شد

به گزارش مملکت آنلاین، سرهنگ سجاد نامور اظهار داشت: پس از اعلام مسمومیت در یکی از مدارس شهر بجنورد، بلافاصله تیمی از کارآگاهان عملیات ویژه پلیس آگاهی وارد عمل شد.

وی افزود: پس از بررسی، مشخص شد که عامل مسمومیت دانش آموزان، نوعی مواد محترقه بدبو است که در اینباره یک دانش آموز به عنوان عامل مسمومیت‌ها شناسایی شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ماموران مغازه‌ای که اقدام به فروش این اقلام را می‌کرد شناسایی کردند و عامل فروش دستگیر و واحد صنفی با دستور قضایی پلمب شد.

وی درباره بررسی و شناسایی عوامل سایر مدارس بجنورد گفت: احتمالا علت مسمومیت در سایر مدارس هم همین عامل بوده است، چون براساس شواهد صدا و بوی مشابه با این مواد را داشته اند.

گفتنی است، در چند روز گذشته بیش از ۷۰ دانش آموز دختر در شهر‌های بجنورد و اسفراین با ادعای مسمومیت به مراکز درمانی منتقل شده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

  • فرشادفرخی ارسالی در

    سلام وتحیت خدمت برادر عزیزم جناب سرهنگ دکتر سجادنامور عرض میکنم و سال نو را هم تبریک عرض میکنم همچنین زحمات مضاعف معاونت محترم اجتماعی و ارشاد فرماندهی انتظامی خراسان شمالی بی نهایت ستودنی ودرخورتقدیر است من همدوره سال تهیه ی جناب سرهنگ سجاد نامور در مرکزآموزش عالی نصر گردان شکرزاده گروهان ماسوری بودم اسمم فرشادفرخی فرخانی با شماره تماس۰۹۰۳۵۰۴۴۵۶۴میباشم از ایشان تقاضای تماس دارم باتشکر