یک متهم در رابطه با مسمومیت دانش آموزان در خراسان شمالی دستگیر شد

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: عامل مسمومیت دانش آموزان نوعی مواد محترقه بدبو است.

به گزارش مملکت آنلاین، سرهنگ سجاد نامور اظهار داشت: پس از اعلام مسمومیت در یکی از مدارس شهر بجنورد، بلافاصله تیمی از کارآگاهان عملیات ویژه پلیس آگاهی وارد عمل شد.

وی افزود: پس از بررسی، مشخص شد که عامل مسمومیت دانش آموزان، نوعی مواد محترقه بدبو است که در اینباره یک دانش آموز به عنوان عامل مسمومیت‌ها شناسایی شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ماموران مغازه‌ای که اقدام به فروش این اقلام را می‌کرد شناسایی کردند و عامل فروش دستگیر و واحد صنفی با دستور قضایی پلمب شد.

وی درباره بررسی و شناسایی عوامل سایر مدارس بجنورد گفت: احتمالا علت مسمومیت در سایر مدارس هم همین عامل بوده است، چون براساس شواهد صدا و بوی مشابه با این مواد را داشته اند.

گفتنی است، در چند روز گذشته بیش از ۷۰ دانش آموز دختر در شهر‌های بجنورد و اسفراین با ادعای مسمومیت به مراکز درمانی منتقل شده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

  • فرشادفرخی ارسالی در

    سلام وتحیت خدمت برادر عزیزم جناب سرهنگ دکتر سجادنامور عرض میکنم و سال نو را هم تبریک عرض میکنم همچنین زحمات مضاعف معاونت محترم اجتماعی و ارشاد فرماندهی انتظامی خراسان شمالی بی نهایت ستودنی ودرخورتقدیر است من همدوره سال تهیه ی جناب سرهنگ سجاد نامور در مرکزآموزش عالی نصر گردان شکرزاده گروهان ماسوری بودم اسمم فرشادفرخی فرخانی با شماره تماس۰۹۰۳۵۰۴۴۵۶۴میباشم از ایشان تقاضای تماس دارم باتشکر