رئیس جمهور در جمع نمازگزاران مسجد حسین بن علی (ع) شهر ری:

تا زمانی که مساجد پابرجاست دشمن در به ثمر نشاندن نقشه‌های خود علیه این ملت موفق نخواهد شد

رئیس جمهور اظهار داشت: تا زمانی که مساجد ما پابرجاست و از مأذن‌های آن بانگ توحید و شهادت بر نبوت پیامبر(ص) و امامت امیرالمومنین (ع) و اولادش به گوش می‌رسد، یقین بدانید دشمن در به ثمر نشاندن توطئه‌ها و نقشه‌های خود علیه این ملت و کشور موفق نخواهد شد.

تا زمانی که مساجد پابرجاست دشمن در به ثمر نشاندن نقشه‌های خود علیه این ملت موفق نخواهد شد

به گزارش مملکت آنلاین، سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز پنجشنبه و در جریان سفر به شهرستان ری، با حضور در مسجد حسین بن علی (ع) و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، در سخنان کوتاهی در جمع نمازگزاران این مسجد با اشاره به نقش بسیار مهم مساجد در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امروز هم مساجد ما همانگونه که امام راحل عظیم‌الشأن‌مان فرمودند، سنگر است و بسیاری از اقدامات و امور خیر و عام‌المنفعه در مساجد و توسط اهل مساجد رقم می‌خورد.
رئیسی همچنین مساجد را خاستگاه شهدای انقلاب اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: تا زمانی که مساجد ما پابرجاست و از مأذن‌های آن بانگ توحید و شهادت بر نبوت پیامبر(ص) و امامت امیرالمومنین (ع) و اولادش به گوش می‌رسد، یقین بدانید دشمن در به ثمر نشاندن توطئه‌ها و نقشه‌های خود علیه این ملت و کشور موفق نخواهد شد.
رئیس جمهور در ادامه تصریح کرد: دولت وظیفه‌اش خدمتگزاری است و فرزندان شما در دولت در سراسر کشور به صورت شبانه‌روزی مشغول خدمت هستند و انشاءالله با دعای خیر شما خوبان بتوانیم خدمتگزاران خوبی باشیم و مشکلات را کاهش دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر