رئیس جمهور در نشست طلایه‌داران پیشرفت در استان یزد:

تحقق اقتصاد مقاومتی بر پایه دانش و تجربه جزو اولویت‌های جدی دولت مردمی است

رئیس جمهور تحقق اقتصاد مقاومتی را باعث تقویت و ارتقای امید و اعتماد عمومی عنوان کرد و گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی بر پایه دانش و تجربه جزو اولویت‌های جدی دولت مردمی است.

تحقق اقتصاد مقاومتی بر پایه دانش و تجربه جزو اولویت‌های جدی دولت مردمی است

به گزارش مملکت آنلاین، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های اولین روز سفر دولت مردمی به استان یزد، شامگاه پنجشنبه در دیدار طلایه‌داران پیشرفت و فعالان اقتصادی استان یزد، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، حضور در این جمع را برای خود و همکارانش توفیقی بزرگ توصیف و تصریح کرد: امیدوارم تلاش شما برای پیشرفت و رشد اقتصادی، منشا آثار و برکات فراوان برای استان و کشور باشد.
رئیس جمهور با بیان اینکه ضرورت امروز عرصه اقتصاد، اجرای نسخه اقتصاد مقاومتی است که تکانه‌های داخلی و خارجی نتواند آن را تحت تاثیر دهد، افزود: در این زمینه باید از همه تجریبات استفاده کرد و حتی تجربیات بیرونی را بومی کرده و مورد استفاده قرار داد.
رئیسی یکی از لوازم تحقق اقتصاد مقاومتی را دانش‌پایه شدن اقتصاد برشمرد و اظهار داشت: اگر دانایی ضمیمه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی کشور شود، می‌تواند ارزش افزوده فعالیت‌های اقتصادی را به شدت افزایش دهد.
رئیس جمهور تصریح کرد: اگر چه بهره‌گیری از دانش‌های نوین در فعالیت‌های اقتصادی بسیار مهم و راهگشاست، اما افرادی نیز در عرصه فعالیت‌های اقتصادی داریم که با وجود نداشتن مدارک دانشگاهی، تجارب و سوابقی دارند که آنها را به بلد راه و کار اقتصادی تبدیل کرده و تجارب آنها بسیار ذی‌قیمت و ارزشمند است.
رئیسی تحقق اقتصاد مقاومتی را باعث تقویت و ارتقای امید و اعتماد عمومی عنوان کرد و گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی بر پایه دانش و تجربه جزو اولویت‌های جدی دولت مردمی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر