باند ۴ نفره سرقت و زورگیری در شهرری دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: باند ۴ نفره سرقت و زورگیری این شهرستان شناسایی و متلاشی شد.

باند ۴ نفره سرقت و زورگیری در شهرری دستگیر شدند

به گزارش مملکت آنلاین، سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز دوشنبه در این باره گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت زورگیری در محدوده شهرری به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کلانتری آن محل قرار گرفت.

وی افزود: تیم عملیات کلانتری ۱۳۱ با انجام اقدامات اطلاعاتی و طی یک فرآیند پیچیده پلیسی، سرکرده باند سارقان را در یکی از محلات قدیمی شهر شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت‌های لازم ضمن شناسایی مخفیگاه و اعضای اصلی باند با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سرکرده باند به همراه سه نفر از همدستانش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان توضیح داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۹ دستگاه تلفن همراه هوشمند مسروقه و ۲ قبضه سلاح سرد (قمه) کشف و به همراه متهمان به کلانتری منتقل شد.

وی ادامه داد: همچنین یک دستگاه خودرو پراید نیز توسط ماموران توقیف شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در تحقیقات انجام شده تاکنون ۴ شاکی به کلانتری مراجعه و سارق را مورد شناسایی قرار دادند و تحقیقات در راستای تکمیل پرونده همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان با اعلام اینکه امنیت شهروندان خط قرمز این فرماندهی است و پلیس با هر شخص یا اشخاصی که امنیت شهروندان را به مخاطره انداخته و باعث تا امنی شود، با قدرت برابر قانون برخورد خواهد کرد، گفت: پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهم تحویل مراجع قضایی شد.

دستگیری سارق باغات قلعه نو

فرمانده انتظامی شهرستان ری همچنین از دستگیری سارق باغات در محدوده قلعه نو با اعتراف به ۶ فقره سرقت، خبر داد.

جلیلیان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از باغ ها و انباری های محدوده قلعه نو شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران کلانتری ۲۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با رصدهای میدانی و پایش دوربین های مداربسته و استفاده از بانک اطلاعات مجرمان حرفه ای موفق به شناسایی هویت سارق شدند.

جلیلیان با بیان اینکه هماهنگی‌های قضایی در این خصوص انجام پذیرفت، اظهار داشت: تیمی از مأموران کلانتری قلعه نو به مخفیگاه متهم اعزام و در یک عملیات ضربتی سارق را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم مقدار زیادی آهن آلات مسروقه کشف شد و در تحقیقات تاکنون ۶ مالباخته به کلانتری مراجعه و سارق را با مستندات لازم شناسایی کردند.

جلیلیان با اشاره به اینکه برقراری امنیت پایدار در جامعه نیازمند مشارکت همگانی با پلیس است، از شهروندان خواست اطلاعات و اخبار خود را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر