گردشگران به گیلان نیایند

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان تاکید کرد: برای مدیریت بهینه مصرف گاز و جلوگیری از مشکلات احتمالی تا عادی شدن شرایط گردشگران از مسافرت به گیلان خودداری کنند.

گردشگران به گیلان نیایند

به گزارش مملکت آنلاین، ولی جهانی با اشاره به کاهش شدید دمای هوا و افت فشار گاز در برخی مناطق کشور و تأکید بر صرفه جویی و بهینه مصرف کردن انرژی اظهار کرد: با توجه به شرایط پیش آمده جوی شرایط میزبانی شایسته از هموطنان در استان گیلان وجود ندارد.

وی افزود: گردشگران جهت مدیریت بهینه مصرف گاز و جلوگیری از مشکلات احتمالی تا زمان عادی شدن شرایط از مسافرت به گیلان خودداری کنند.

جهانی با تاکید بر اینکه فعلاً در استان گیلان شرایط میزبانی شایسته از هموطنان وجود ندارد، اضافه کرد: مسافران جهت مدیریت بهینه مصرف گاز و جلوگیری از مشکلات احتمالی تا زمان عادی شدن شرایط از مسافرت به گیلان خودداری کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان همچنین درخصوص تخفیف سفرهای زمستانی افزود: این تسهیلات بعد از عبور از موج سرما و امکان میزبانی شایسته متعاقباً در قالب طرح تخفیف سفر اعلام می‌شود و جای نگرانی نیست.

جهانی خطاب به مدیران تأسیسات گردشگری استان نیز اظهار کرد: با توجه به بحران انرژی و افت شدید فشار گاز به دلیل برودت هوا همچنان در مصرف گاز و برق و آب صرفه‌جویی کرده و نسبت به اختصاص سوخت جایگزین، تعطیلی فضاهای پرمصرف و غیر ضروری از جمله استخرها و فضاهای آبی، تجمیع رستوران‌ها در یک مجموعه و تمرکز اتاق‌ها و غیر فعال‌سازی سایر طبقات اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر