ادارات خراسان جنوبی فردا ۲۷ دی تعطیل شد

سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی خراسان جنوبی از تعطیلی ادارات، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان برای فردا سه شنبه ۲۷ دی ماه خبر داد. 

به گزارش مملکت آنلاین، علیرضا عباس زاده، دقایقی پیش به رسانه‌های گروهی گفت: سوخت جایگزین متناسب با نیاز هر شهرستان در انبارها وجود دارد لذا جای هیچ نگرانی نیست و در صورت قطعی گاز اگرچه هشدارهای لازم را می‌دهیم اما بدون هیچ مشکلی توزیع سوخت جایگزین انجام می‌شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی، درخصوص وضعیت مدارس و مراکز آموزشی نیز در شرایط موجود، افزود: وضعیت برگزاری امتحانات دانشجویان، توسط دانشگاه‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

عباس زاده از غیرحضوری شدن فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس استان تا پایان هفته خبر داد و اظهار کرد: کلیه فعالیت‌های آموزشی، پرورشی و تربیتی مدارس، مراکز پیش دبستانی و کودکستان‌های استان تا پایان هفته به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه شاد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تمامی امتحانات داخلی مدارس متوسطه اول و دوم استان در این هفته لغو شده و امتحانات نهایی طبق برنامه اعلام شده قبلی برگزار خواهد شد.

عباس زاده یادآور شد: بنا به مصوبه ستاد مدیریت مصرف انرژی استان، کلیه ادارات، دستگاه‌های اجرایی، نهادها، مؤسسات عمومی غیردولتی و بانک‌ها، فردا سه شنبه ۲۷ دی ماه تعطیل هستند؛ در واقع به جهت ضرورت مدیریت مصرف انرژی و تأثیری که تعطیلی ادارات در کاهش میزان مصرف داشته، تعطیلی ادارات تمدید شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر