استان خراسان جنوبی دو روز دیگر تعطیل شد

سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی در خراسان جنوبی از تعطیلی ادارات، دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزشی استان در روزهای ۲۴ و ۲۵ دی خبر داد.

استان خراسان جنوبی دو روز دیگر تعطیل شد

به گزارش مملکت آنلاین، علیرضا عباس زاده ظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران به اخطار نارنجی هواشناسی به جهت برودت هوا اشاره کرد و گفت: بنا به پیشنهاد شرکت گاز استان و تصویب کارگروه استانی مدیریت مصرف انرژی و موافقت استاندار خراسان جنوبی به منظور رفاه حال عموم مردم و همچنین رعایت اصل صرفه‌جویی در مصرف انرژی، تعطیلی ادارات، دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، مدارس و مراکز آموزشی استان تا روز یکشنبه ۲۵ دی ماه تمدید شد.

وی تصریح کرد: مراکز درمانی و بهداشتی، امدادی و عملیاتی و خدمات رسان از این قاعده مستثنی می‌باشند.

به گفته معاون استاندار خراسان جنوبی تمامی مدارس دوره ابتدایی استان اعم از نوبت صبح و عصر در روزهای مذکور به صورت مجازی می‌باشد و امتحانات متوسطه اول و دوم و همچنین امتحانات نهایی بر اساس برنامه‌ریزی های قبلی به قوت خود باقی است و برگزار می‌شوند.

عباس زاده متذکر شد: با توجه به تداوم موج سرما و به منظور امکان تأمین گاز بویژه در بخش خانگی، از همه مردم و مشترکین می‌خواهیم که تمام همت خود را برای صرفه‌جویی در مصرف گاز به کار گیرند.

همچنین به همه هم استانی‌های عزیز توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری بپرهیزند و از تردد در محورهای مواصلاتی به جهت لغزندگی و یخ زدگی ناشی از سرمای شدید بپرهیزند.

وی با تأکید بر اینکه این تصمیمات و توصیه‌ها صرفاً به جهت حفظ سلامت و رفاه هم استانی‌ها اتخاذ می‌شود گفت: همراهی و همکاری مردم عزیز تحقق بهتر تصمیمات و برنامه‌ها را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر