مصرف گاز در استان کهگیلویه و بویراحمد به مرز هشدار رسید

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: مصرف گاز در این استان همچنان در وضعیت هشدار قرار دارد.

مصرف گاز در استان کهگیلویه و بویراحمد به مرز هشدار رسید

به گزارش مملکت آنلاین، ریحان بهادر افزود: میزان مصرف گاز در این استان طی شبانه روز گذشته حدود ۳۰۰ هزار متر مکعب افزایش داشته است.

وی اظهارکرد: در شبانه روز گذشته میزان مصرف گاز را از چهار میلیون و ۷۰۰ هزار مترمکعب بوده در حالی که این میزان در شبانه روز قبل چهار میلیون و ۴۴۰هزار مترمعکب بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به قطعی گاز در برخی استان‌های کشور ضرورت دارد مردم این استان مصرف خود را کاهش داده تا بتوانیم در تامین گاز این استان‌ها سهیم باشیم.

بهادر تصریح کرد: با رعایت نکات ساده صرفه جویی از قبیل کم کردن شعله بخاری ها، پوشیدن البسه گرم، پوشش مناسب درب و پنجره ها، نصب پنجرهای دوجداره و خاموش کردن بخاری اتاق‌های بدون استفاده میزان مصرف را به طور محسوسی کاهش داد.

وی از پایش یک هزار و ۵۵۰ مورد مصرف گاز از دستگاه‌های اجرایی و اماکن دولتی و عمومی استان خبر داد و عنوان کرد: از زمان آغاز این طرح تاکنون برای ۱۳۴ سازمان و اداره اخطار صادر و گاز ۱۲ اداره دولتی به علت رعایت نکردن مدیریت در مصرف گاز نیز قطع شد.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد خواستار مدیریت صحیح مصرف گاز توسط دستگاه‌های اجرایی و مردم شد و ادامه داد: در صورت رعایت نکردن موارد درج شده در بخش‌نامه، اخطار قطع برای اماکن متخلف صادر می‌شود.

بهادر با اشاره به انجام بازدیدهای مُستمر توسط تیم‌های کارشناسی این شرکت از سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی، بیان کرد: دمای محیط اداری باید بین ۱۸ تا ۲۱ درجه در فضای داخلی و دمای ۱۸ درجه در راهروها و فضاهای عمومی و سرپوشیده باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر