گاز در برخی نقاط نیشابور قطع است

فرماندار نیشابور از قطع بودن گاز روستا و نقاطی از شهر به دلیل افت فشار خبر داد.

گاز در برخی نقاط نیشابور قطع است

به گزارش مملکت آنلاین، ابوطالب جوان افزود: کاهش شدید دما و افزایش سرما موجب افت فشار و بعضا قطعی گاز در برخی روستاها و نقاطی از شهر نیشابور شده است.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از قطع گاز مشترکان خانگی گاز صنایع و برخی مشاغل دیگر قطع شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه هنوز هم با افت فشار گاز در شهرستان مواجه هستیم، تلاش می‌شود با کمک اصناف و تعطیلی برخی از صنوف غیر ضروری بتوانیم مشکل مردم را رفع کنیم.

فرماندار نیشابور خاطرنشان کرد: در حال حاضر گاز حدود سه روستا و نقاط محدودی از شهر به دلیل افت فشار، گاز قطع است. افت فشار گاز در برخی مناطق به حدی است که برای روشن ماندن سیستم‌های گرمایشی کافی نیست.

وی با تاکید بر اینکه هیچ‌گونه سهمیه‌بندی گاز در شهرستان نداریم، از شهروندان خواست اخبار موثق را از منابع رسمی پیگیر باشند.

جوان عنوان کرد: اگر قطعی گاز اتفاق افتاده، این موضوع به دلیل افت فشار گاز است نه اینکه ما بخواهیم آن را سهمیه‌بندی کنیم. تمام تمهیدات لازم برای جلوگیری از قطع گاز خانگی به کار بسته می‌شود و شهروندان نیز باید با مدیریت مصرف همراهی لازم را در این خصوص داشته باشند.

وی از تامین نفت سفید مورد نیاز شهرستان خبر داد و گفت: برخی روستاها که اعلام نیاز به سوخت جایگزین کرده بودند، با هماهنگی از مرکز پخش فرآوردهای نفتی استان سوخت مورد نیاز را دریافت کردند.

فرماندار نیشابور ادامه داد: در تمام روستاها اطلاع‌رسانی‌های لازم صورت گرفته و مکان‌هایی برای اسکان اضطراری پیش‌بینی شده که در صورت نیاز می‌توانند در آن اسکان یابند.

وی افزود: با توجه به اینکه مدیران شهرستانی در قطع گاز نقشی ندارند و تصمیمات در سطح استان و ملی گرفته می‌شود، از شهروندان تقاضا می‌شود در منازل فقط یک اتاق که بیشتر در آن حضور دارند را گرم و با پوشیدن لباس امکان کاهش دمای منازل را فراهم کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر