استان خراسان جنوبی دو روز دیگر تعطیل شد

سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی در خراسان جنوبی از تعطیلی ادارات، دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزشی استان در روزهای ۲۴ و ۲۵ دی خبر داد.

به گزارش مملکت آنلاین، علیرضا عباس زاده ظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران به اخطار نارنجی هواشناسی به جهت برودت هوا اشاره کرد و گفت: بنا به پیشنهاد شرکت گاز استان و تصویب کارگروه استانی مدیریت مصرف انرژی و موافقت استاندار خراسان جنوبی به منظور رفاه حال عموم مردم و همچنین رعایت اصل صرفه‌جویی در مصرف انرژی، تعطیلی ادارات، دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، مدارس و مراکز آموزشی استان تا روز یکشنبه ۲۵ دی ماه تمدید شد.

وی تصریح کرد: مراکز درمانی و بهداشتی، امدادی و عملیاتی و خدمات رسان از این قاعده مستثنی می‌باشند.

به گفته معاون استاندار خراسان جنوبی تمامی مدارس دوره ابتدایی استان اعم از نوبت صبح و عصر در روزهای مذکور به صورت مجازی می‌باشد و امتحانات متوسطه اول و دوم و همچنین امتحانات نهایی بر اساس برنامه‌ریزی های قبلی به قوت خود باقی است و برگزار می‌شوند.

عباس زاده متذکر شد: با توجه به تداوم موج سرما و به منظور امکان تأمین گاز بویژه در بخش خانگی، از همه مردم و مشترکین می‌خواهیم که تمام همت خود را برای صرفه‌جویی در مصرف گاز به کار گیرند.

همچنین به همه هم استانی‌های عزیز توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری بپرهیزند و از تردد در محورهای مواصلاتی به جهت لغزندگی و یخ زدگی ناشی از سرمای شدید بپرهیزند.

وی با تأکید بر اینکه این تصمیمات و توصیه‌ها صرفاً به جهت حفظ سلامت و رفاه هم استانی‌ها اتخاذ می‌شود گفت: همراهی و همکاری مردم عزیز تحقق بهتر تصمیمات و برنامه‌ها را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر