اعلام جزئیات جدید نابودی تیم تروریستی در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: تیم تروریستی که شب گذشته در زاهدان منهدم شد مستقیماً با معاندین خارج کشور در ارتباط بودند و تحت آموزش‌های آن‌ها قرار داشته‌اند که در این زمینه پاداش‌هایی هم دریافت می‌کردند.

اعلام جزئیات جدید نابودی تیم تروریستی در زاهدان

به گزارش مملکت آنلاین، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: تیم تروریستی که شب گذشته در زاهدان منهدم شد مستقیماً با معاندین خارج کشور در ارتباط بودند و تحت آموزش‌های آن‌ها قرار داشته‌اند که در این زمینه پاداش‌هایی هم دریافت می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: اعضای این تیم ضدامنیتی در طول هفته‌های اخیر چند مورد حمله مسلحانه با هدف ترور پرسنل انتظامی به واحد‌های کشتی پلیس داشته‌اند و در ادامه فیلم اقدامات خود را توسط رسانه‌های معاند منتشر می‌کردند.

وی تصریح کرد: همه اعضای این باند ۶ نفره به علاوه ۳ نفر که با آن‌ها همکاری داشته‌اند شب گذشته در پی اقدامات اطلاعاتی با عملیاتی پیچیده دستگیر شدند که تاکنون به اقدامات شرورانه خود اعتراف کرده‌اند و طبق اعترافات طراحی داشتند حمله به واحد‌های گشتی پلیس را ادامه دهند.

قنبری افزود: در بررسی مخفیگاه این تیم ضدامنیتی مقداری سلاح و مهمات شامل کلت کمری و کلاشینکف کشف شد و علاوه بر آن ۶ دستگاه خودرو از این تیم که عملیات‌های خود را با این خودرو‌ها انجام می‌دادند کشف شد که پیرو بررسی به عمل آمده مشخص شد خودرو‌ها سرقتی هستند. همچنین مدارک و فیلم‌هایی نیز کشف و ضبط شده که در حال بررسی هستند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی بازجویی به عمل آمده مشخص شد این تیم علاوه بر اقداماتی که علیه گشت‌های انتظامی انجام می‌دادند، پیش از این مرتکب چندین مورد سرقت مسلحانه و راهزنی هم شده‌اند.

وی ضمن قدردانی ویژه از همکاری مردمی در رابطه با دستگیری این عوامل ضدامنیتی، تصریح کرد: پرسنل انتظامی در کنار سایر نیرو‌های امنیتی با تمام توان مقابل اقدامات ضدامنیتی ایستاده‌اند و همه اقدامات اشرار و معاندین در رصد اطللاعاتی قرار دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر