استخدام ۸۶۰ نیروی جدید تا پایان سال جذب منابع طبیعی کشور خواهدشد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی سازمان منابع طبیعی کشور گفت: براساس آزمون استخدامی ۸۶۰ نفر طی ماه‌های آینده وارد بدنه این سازمان خواهند شد.

استخدام ۸۶۰ نیروی جدید تا پایان سال جذب منابع طبیعی کشور خواهدشد

به گزارش مملکت آنلاین، مصطفی جلیلی اظهار داشت: براساس آزمون استخدامی کشوری ۸۶۰ نفر نیروی جدید در تمام استان‌ها تا پایان اسفند ماه یا از ابتدای سال اینده وارد ادارات کل منابع طبیعی می‌شوند.

وی با بیان اینکه اکنون سه برابر ظرفیت پذیرش داریم، افزود: ۲ هزار و ۴۰۰ نفر مصاحبه می‌شوند و در هر رشته‌ای سه نفر ورودی خواهیم داشت که ۸۶۰ نفری که طی ماه‌های پیش‌رو جذب خواهند شد در حوزه‌های جنگل و مرتع و قرقبانی فعالیت می‌کنند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی سازمان منابع طبیعی کشور معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی سازمان منابع طبیعی کشور با بیان اینکه در برنامه هفتم توسعه موضوعات اقتصادی مورد توجه است، خاطرنشان کرد: در راستای ابلاغیه سیاست‌های رهبر معظم انقلاب برای دستگاه‌های مختلف پیشران‌هایی در نظر گرفته شده و هر سازمانی در دستگاه خود باید چند کلان پروژه را در قالب برنامه هفتم توسعه معرفی کند.

جلیلی ادامه داد: یکی از کلان پروژه‌هایی که سازمان منابع طبیعی کشور در نظر دارد و مقدمات آن را نیز شروع کرده تولید یک میلیارد اصله نهال در سطح کشور است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهوری و وزیر جهاد کشاورزی بر موضوع تولید یک میلیارد اصله نهال تاکید دارند، افزود: برای تأمین اعتبار آن نیز اقداماتی شده و در لایحه بودجه ۱۴۰۲ به عنوان پیشنهاد لحاظ شده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی سازمان منابع طبیعی کشور با اشاره به اینکه نزدیک به ۱۲۶ نهالستان در کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: برنامه تولید یک میلیارد نهال، تولید سالانه ۲۵۰ میلیون اصله طی چهار سال خواهد بود که بخشی از گونه‌های جنگلی و قسمتی نیز در حوزه زراعت چوب است و گونه‌هایی نیز در حاشیه جاده‌ها و پارک‌ها استفاده خواهد شد که با ظرفیتی که خوشبختانه در نهالستان‌های کشور وجود دارد محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر