نباید حتی یک واحد تولیدی تعطیل شود

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و در سال جهش تولید، نباید حتی یک واحد تولیدی تعطیل شود.

نباید حتی یک واحد تولیدی تعطیل شود

به گزارش مملکت آنلاین، علی اکبر گروسی در بازدید از چند واحد تولیدی استان آذربایجان‌غربی از جمله شرکت‌های فولاد، نورد خاورمیانه و لوله پروفیل ارومیه که دچار مشکل بودند گفت: در پیروی از منویات مقام معظم رهبری و در تحقق بخشیدن به رونق و جهش تولید ‍حتی یک واحد تولیدی هم نباید تعطیل شود.

وی گفت: کثر مشکلات واحد‌های تولیدی استان، معوقات بانکی است که باید در جلسات ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان با دعوت از طرفین این مشکلات موشکافانه بررسی و راه حل‌های قانونی و کارشناسی شده برای برون رفت از مشکلات و بازگشت به چرخه تولید واحد‌های تولیدی استان ارائه گردد.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط بد کنونی اقتصادی که عامل اصلی آن تحریم‌های ظالمانه دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشد، مسئولین کشوری و استانی می‌بایست با همت و تلاش مضاعف و جهادگونه و تکیه بر توان داخلی نگذارند حتی یک واحد تولیدی از تولید باز بایستد چرا که در صورت توقف هر واحد تولیدی نه تنها کارگران و خانوده‌های آن‌ها متضرر خواهند شد بلکه چرخه اقتصاد در کشور دچار آسیب خواهد شد.

 

 

ارسال نظر