۳۰ راه روستایی در آذربایجان‌غربی مسدود شدند

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی با اشاره به پایان موقت بارش برف و جو آرام در محورهای مواصلاتی استان افزود: در حال حاضر ۳۰ راه روستایی مسدود است.

۳۰ راه روستایی در آذربایجان‌غربی مسدود شدند

به گزارش مملکت آنلاین، ایرج دست نشان افزود: در شرایط فعلی جوی آرام در محورهای مواصلاتی استان حاکم است و تردد به راحتی در کلیه محورها انجام می شود اما با توجه به اولویت اجرای عملیات راهداری زمستانی در محورهای اصلی و بزرگراهی با استمرار بارش سنگین برف، انسداد ۳۰ راه روستایی را شاهد هستیم که تا ظهر امروز بازگشایی خواهد شد.

وی افزود: از ساعات اولیه آغاز بارش ها کلیه اکیپ های راهداری و راهدارخانه های سرتاسر استان به صورت آماده باش کامل در آمده و علی رغم شدت بارش در مناطق کوهستانی خوشبختانه هیچ محور اصلی، فرعی و بزرگراهی مسدود نشد و فقط در برخی مناطق تردد به دلیل عدم استفاده از زنجیر چرخ به کندی انجام می گرفت.

دست نشان خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی در ساعات آینده نیز راهداران استان با حضور مداوم در کلیه محورهای مواصلاتی آمادگی مقابله با هرگونه شرایط جوی را دارند. از هم استانی ها درخواست داریم تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

وی یادآور شد: شماره تلفن ۱۴۱ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شکایات و سوالات هم استانی ها است و مسافرین در صورت ضرورت سفر در محورهای مواصلاتی استان با استفاده از سامانه و اپلیکیشن ۱۴۱ در جریان وضعیت محورهای مواصلاتی قرار گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر