ضرغامی: پلمب کردن راهکار مقابله با بی‌حجابی نیست

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: پلمب کردن مکان‌های اقامتی به‌دلیل بی‌‌حجابی راهکار نیست. اگر من چنین جمله‌ای را می‌گویم برخی ها اینطور تبلیغ می کنند که ضرغامی مخالف حجاب است اما تنها هدف و منظور من این است که پلمب کردن راهکار مقابله با بی‌حجابی نیست.

ضرغامی: پلمب کردن راهکار مقابله با بی‌حجابی نیست

به گزارش مملکت آنلاین، عزت‌الله ضرغامی شامگاه دیشب در جلسه جمع‌بندی مصوبات سفر به شهرستان شاهین‌دژ در آذربایجان‌غربی با اشاره به سفرش به ۱۳۰ شهر تاکنون اظهار کرد: وقتی خانه عامری‌ها در کاشان پلمب می‌شود در حالی که گردشگر خارجی در این هتل اقامت داشته و افراد زیادی اتاق‌های آن را رزرو کرده اند، این افراد پس از پلمب کردن آواره خیابان‌ها می‌شوند و با چنین کاری ضربه مهلکی به صنعت گردشگری کشور وارد می شود.

ضرغامی افزود: پلمب کردن مکان‌های اقامتی به‌دلیل بی‌‌حجابی راهکار نیست. اگر من چنین جمله‌ای را می‌گویم برخی ها اینطور تبلیغ می کنند که ضرغامی مخالف حجاب است! اما تنها هدف و منظور من این است که پلمب کردن راهکار مقابله با بی‌حجابی نیست.

او تصریح کرد: برای مثال ما در سواحل مازندران ۱۴۰ منطقه را برای سرمایه‌گذاری مورد مطالعه قرار دادیم که از این تعداد در نهایت ۷۰ نقطه برای سرمایه‌گذاری انتخاب شد. وقتی برای جذب سرمایه‌گذار اقدام کردیم، سازمان جنگل‌ها و مراتع با رد کردن ۷۰ منطقه در نهایت با سرمایه‌گذاری در پنج نقطه موافقت کرد که این خود یکی از موانع است، به همین خاطر برای حل این مسئله پیشنهاد دادم فرماندهی کار به استانداران داده شود تا روسای ادارات در مورد این موضوعات تصمیم بگیرند تا مشکلات گردشگری کشور حل شود و قطار توسعه کشور در ریل قرار بگیرد.

ضرغامی گفت: منابع و هزینه‌های ما محدود است و با معجزه نمی‌شود این محدودیت‌ها را جبران کرد بلکه باید راهکار ارائه داد. ما یک راهکار برای این موضوع پیدا کردیم که مورد هجمه سنگین رسانه‌ها قرار گرفته و می‌گویند دولت می‌خواهد آثار تاریخی کشور را تاراج کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر