بیش از ۲۸ هزار مشترک پرمصرف گاز در آذربایجان‌غربی شناسایی شد

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: برنامه‌های این شرکت برای کنترل مصرف گاز در استان به مرحله اجرا درآمده است.

بیش از ۲۸ هزار مشترک پرمصرف گاز در آذربایجان‌غربی شناسایی شد

به گزارش مملکت آنلاین، علیرضا شیخی اظهار کرد: ستاد مدیریت بحران در شرکت گاز روزانه برگزار شده و نسبت به موارد مختلف جهت کنترل مصرف بی‌رویه‌ی گاز و پیشگیری از احتمال بروز قطعی و یا افت فشار تصمیم‌گیری می‌شود.

وی با بیان اینکه محدودیت ۵۰ درصدی مصرف بخش صنایع سرامیک و قند و شکر از تصمیمات این ستاد بوده است، خاطرنشان کرد: بر همین اساس با توجه به پایش انجام شده و بررسی میزان مصرف، قند نقده، پیرانشهر، خوی، نوشین‌شهر و پیرانشهر نسبت به کاهش میزان اعلام شده اقدام کردند.

به گفته‌ی وی، نسبت به مصرف گاز کوره‌های آجرپزی نیز اخطارهای لازم صادر شده و در صورت عدم کاهش مصرف، گاز آنها قطع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی با اشاره به دستور کار قطعی گاز مشترکین دارای سیستم گرماتاب، افزود: در وهله اول به این مشترکین اخطار و در وهله بعدی گاز آنها قطع می‌شود که در این خصوص تاکنون ۳۴ مشترک در استان شناسایی و گاز آنها قطع شده است.

شیخی با اعلام اینکه مشترکین خانگی با مصارف پله‌های چهار تا ۱۰ و همچنین ۱۱ تا ۱۲ شناسایی شده و هر دو هفته یکبار کنتورخوانی می‌شوند، گفت: در استان ۴۰۶ هزار و ۱۲۸ مشترک در پله‌های اول تا سوم، ۶۳۹ هزار و ۸۰۹ مشترک در پله‌های چهارم تا دهم و نیز ۲۸ هزار و ۷۰۹ مشترک نیز در پله‌های یازدهم و دوازدهم قرار دارند.

وی ادامه داد: برای مشترکین پله‌های مورد نظر به صورت جداگانه پیامک‌های متناسب هر پله در راستای صرفه‌جویی در مصرف ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر