یک خبرنگار آباده‌ای در ناآرامی‌ها مجروح شد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده از مصدومیت شدید خبرنگار خبرگزاری فارس در جریان اعتراضات خیابانی در این شهر خبر داد.

به گزارش مملکت آنلاین، هادی فرخی افزود: این فعال رسانه‌ای آباده ای  که شب گذشته برای تهیه خبر به میان مردم در خیابان رفته بود با ضربات چاقو مجروح شد. 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر حال عمومی علی‌محمد خادم‌حسینی مساعد و از بیماران مرخص شده است. 

فرخی افزود: این خبرنگار همچنین سردبیر پایگاه خبری تحلیلی آباده نما است که یک رسانه محلی دارای مجوز در این شهرستان است .

انتهای پیام/

ارسال نظر