لواندوفسکی اخراج شد / بارسلونا برد

در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ فوتبال اسپانیا بارسلونا توانست به سختی از سد حریف خود عبور کند.

به گزارش مملکت آنلاین، در هفته چهاردهم رقابت‌های لالیگای اسپانیا تیم‌های اوساسونا و بارسلونا به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با پیروزی ۲ بر یک بارسا خاتمه پیدا کرد.

در این مسابقه داوید گارسیا در دقیقه ۶ توانست اوساسونا را پیش بیاندازد. در ادامه و در دقیقه ۳۱ رابرت لواندوفسکی با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد، اما این موضوع هم نتوانست یاران ژاوی را متوقف کند. پدری (۴۸) و رافینیا (۸۵) گل‌های بارسلونا را به ثمر رساندند تا این تیم کامبکی سخت و تماشایی بزند و برنده این بازی نفس‌گیر شود.

جرارد پیکه هم در دقیقه ۴۵+۵ از روی نیمکت اخراج شد.

به این ترتیب بارسلونا با ۱۴ بازی ۳۷ امتیازی شد و رئال مادرید با ۱۳ بازی و ۳۲ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر