واردات گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار متوقف شد / احتمال گرانی موبایل‌های پرچمدار!

دبیر انجمن واردکنندگان موبایل گفته است که برای واردات گوشی‌های بالای ۶۰۰دلار، ارزی تخصیص داده نمی‌شود.

به گزارش مملکت آنلاین، امیر اسحاقی، دبیر انجمن واردکنندگان موبایل با بیان اینکه برای واردات گوشی‌های بالای ۶۰۰دلار، ارزی تخصیص داده نمی‌شود، گفت: ۹۱درصد نیاز بازار با گوشی‌های تلفن زیر ۶۰۰دلار پاسخ داده می‌شود اما با توجه به افت شدید تقاضا، طی ۲ماه گذشته شرکت‌ها و فروشندگان، گوشی را با زیان می‌فروشند چراکه باید تعهدات خارجی خود را تسویه کنند.

به‌گفته او هم‌اکنون ۲.۵میلیون دستگاه تلفن همراه مصرف نشده در کشور داریم که از میانگین مصرف بالاست و فروشندگان، عملا محصولات خود را زیر قیمت می‌فروشند تا بدهی‌های خود را بدهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر