فرودگاه امام علی (ع) تنب بزرگ افتتاح شد

فرودگاه امام علی(ع) جزیره تنب بزرگ در جنوب کشور با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه و سایر مسوولان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش مملکت آنلین، فرودگاه امام علی (ع)جزیره تنب بزرگ در جنوب کشور با حضور سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و معاون وزیر راه و شهر سازی و رییس سازمان هواپیمایی کشوری  مورد بهره برداری قرار گرفت.

بنابر این گزارش  عملیات اجرایی  فرودگاه  امام علی(ع) جزیره تنب بزرگ توسط نیروی دریایی سپاه به اتمام رسید و اولین پرواز ملی از تهران به مقصد تنب بزرگ صورت گرفت و این فرودگاه به بهره برداری رسمی رسید.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری با ابراز تقدیر و تشکر از همکاری وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری گفت: همت جهادی و انقلابی وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواپیمایی کشوری موجبات خرسندی مردم  این جزیره استراتژیک را  در ایام خجسته فراهم آورد.

تنگسیری افزود: سکونت مردمی جزایر و مردمی شدن امنیت این جزایر با حضور فعال آنان انجام می شود و باید همه کمک کنند این اتفاق میمون و مبارک با راه اندازی خطوط پروازی مستمر و منظم ادامه یابد و این کمترین خدمتی است که برای رزمندگان و خانواده های گرامی آنان  انجام  می شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ابراز داشت : با افتتاح این فرودگاه مقدمات  توسعه  اقتصادی و رونق اقتصاد دریا پایه  صورت می گیرد و  سطح امنیت پایدار در جغرافیای دریایی خلیج فارس  تقویت می شود . 

رییس سازمان هواپیمایی کشوری نیز با بیان اینکه تلاش می شود با بکارگیری و نصب سیستم های ایمنی مطمئن وضعیت پروازها ارتقاء یابد و موجب دلگرمی خانواده های ایثارگر شود. 

محمدی بخش گفت:  برقراری پروازهای منظم و مستمر به جزیره تنب بزرگ با ارائه تسهیلات لازم  فرودگاهی در زمینه سفر آسان از برخی شهرها مثل بندرعباس و بندرلنگه به این جزیره  فراهم خواهد شد .

لازم به ذکر است عملیات اجرایی فرودگاه امام علی (ع) جزیره تنب بزرگ در سال ۸۹ توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران به پایان رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر