رئیس جمهور سالروز استقلال ازبکستان را تبریک گفت

رئیس جمهور سالگرد استقلال ازبکستان را تبریک گفت.

به گزارش مملکت آنلاین، رئیس جمهور در پیامی ، با تبریک فرارسیدن سالگرد استقلال جمهوری ازبکستان به دولت و مردم این کشور،‌ خاطرنشان کرد: امیدوارم در پرتو همکاری میان کشورهای منطقه و با رفع کامل خطرات و مشکلات موجود، بیش از پیش شاهد گسترش ثبات، رفاه و امنیت منطقه‌ای باشیم.

متن پیام حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
جناب آقای شوکت میرضیایف
رئیس جمهوری ازبکستان
فرارسیدن سالگرد استقلال جمهوری ازبکستان را به جناب‌عالی و مردم کشورتان صمیمانه تبریک می‌گویم.
امیدوارم ریشه‌های مستحکم پیوند دو ملت و اراده راسخ مسئولین دو کشور موجبات ارتقاء فزاینده تعاملات را فراهم سازد و در پرتو همکاری میان کشورهای منطقه و با رفع کامل خطرات و مشکلات موجود، بیش از پیش شاهد گسترش ثبات، رفاه و امنیت منطقه‌ای باشیم.
از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن‌جناب و سعادت و سربلندی مردم جمهوری ازبکستان را مسألت دارم.
سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

ارسال نظر