ارسال پیام‌های تبریک روسای جمهور ایرلند، مغولستان و گرجستان به رئیس جمهور منتخب کشورمان

روسای جمهور جمهوری ایرلند، مغولستان و گرجستان در پیام های جداگانه تحلیف و آغاز به کار حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفتند.

ارسال پیام‌های تبریک روسای جمهور ایرلند، مغولستان و گرجستان به رئیس جمهور منتخب کشورمان

به گزارش مملکت آنلاین، "مایکل دی هیگینز" رئیس جمهور ایرلند در این پیام آورده است: برای جنابعالی و مردم ایران در مبارزه با همه‌گیری کرونا و چالش‌های دیگر، از جمله تامین صلح، امنیت که باید در کنار یکدیگر بدان رسیدگی کنیم، آرزوی توفیق می‌کنم.

همچنین رئیس جمهور مغولستان در پیامی با تبریک آغاز به کار رئیس جمهوری اسلامی ایران، ضمن آرزوی موفقیت برای حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، ابراز اطمینان کرد با آغاز فعالیت دولت جدید در ایران، فصل جدیدی از همکاری‌ها میان دو کشور گشوده خواهد شد.

"اوخناگین خورلسوخ" در این پیام با ابراز تاسف از اینکه به دلیل محدودیت‌های ناشی از همه‌گیری کرونا موفق به حضور در مراسم تحلیف حجت الاسلام والمسلمین رئیسی نشده است، پنجاهمین سال برقراری روابط دیپلماتیک بین دو کشور را مورد اشاره قرار داده و ابراز اطمینان کرد که دولت سیزدهم فصل جدیدی در توسعه و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران باز کرده و موجبات توسعه بیشتر روابط دوستانه و همکاری میان دو کشور را با تمرکز بر حوزه‌های اقتصادی فراهم خواهد کرد.

photo_2021-08-14_09-33-21

در پیام تبریک رئیس جمهور گرجستان به حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان، نیز آمده است: اطمینان دارم تلاش‌های جنابعالی در مقام ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، آینده‌ای پایدار، امن و موفق برای کشور ایران تضمین خواهد کرد.

photo_2021-08-14_09-34-53

خانم "سالومه زورا بیشویلی" در این پیام ابراز امیدواری کرده است که با تلاش مشترک ایران و گرجستان، روابط موجود بین دو کشور برای رفاه مردم عمیق‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر