ایران از سه کشور برق واردات می‌کند

وزیر نیرو گفت: از سه کشور ترکمنستان، ارمنستان و جمهوری آذربایجان ۴۹۰ مگاوات برق به کشور وارد می‌شود.

به گزارش مملکت آنلاین، رضا اردکانیان، وزیر نیرو در گفتگو با بخش خبری ۱۳ شبکه خبر گفت: یکی از بزرگترین شبکه‌های توزیع برق در منطقه را داریم و بروز اشکالات پیش‌بینی نشده در آن، اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: یکی از ترانس‌های شرق تهران که ۳ روز قبل دچار حریق شد، به شبکه بازگشته و دومی تا فردا فعال خواهد شد.

وزیر نیرو با بیان اینکه میزان صادرات برق را کاهش داده‌ایم، گفت: از سه کشور ترکمنستان، ارمنستان و جمهوری آذربایجان ۴۹۰ مگاوات برق به کشور وارد می‌شود.

اردکانیان افزود: دوشنبه و سه‌شنبه این هفته روزهای داغی در پیش داریم و باید برای مدیریت مصرف برق آماده باشیم.

وزیر نیرو گفت: با اقداماتی که صورت گرفت از عصر پنجشنبه خاموشی نداشتیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر