پهلو گرفتن دو کشتی حاوی کالای اساسی در چابهار

دو کشتی حاوی کالای اساسی در چابهار پهلو گرفت.

به گزارش مملکت آنلاین، دو فروند کشتی حامل کالاهای اساسی ذرت و برنج در بندر شهید بهشتی چابهار پهلوگیری کرد.

حسین شهدادی؛ معاون بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اشاره به پهلوگیری دو کشتی کالای اساسی در بندر چابهار، گفت: این کشتی‌ها حامل ۶۷ هزار تن ذرت فله و کشتی ۲۷ هزارتنی برنج کیسه‌ای است که در بندر شهید بهشتی پهلوگیری و بلافاصله عملیات تخلیه آن آغاز شد.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، وی با اشاره به فرآیند ترخیص و خروج مطلوب کالاها از بندر چابهار تصریح کرد: خوشبختانه با زیرساخت‌ها و تجهیزات مناسب برای پهلودهی، تخلیه و بارگیری انواع کشتی‌ها، کالاها با رویه‌های گمرکی و بدون رسوب به مقاصد مورد نظر حمل خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر