هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان: باخت ۱۷ بر صفر قشقایی شیراز!

هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان برگزار شد و در پرگل‌ترین بازی وچان کردستان ۱۷ بر صفر نماینده شیراز را در هم کوبید.

به گزارش مملکت آنلاین، هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانون باشگاه‌های کشور برگزار شد.

در گروه اول، شهرداری بم ۷ بر صفر هیات البرز را در هم کوبید.

منا حمودی ۲ گل، سمانه چهکندی، بهناز طاهر خانی، کوهستان خسروی، فاطمه گرایلی، بهناز طاهرخانی هرکدام یک گل به ثمر رساندند.

سپاهان اصفهان تیم بدون امتیاز همیاری آذربایجان‌غربی را ۴ بر صفر در هم شکست.
شقایق روزبهان ۳ گل و مریم رهیده یک گل برای زردپوشان به ثمر رساندند.

در گروه دوم نیز شهرداری سیرجان با ۳ گل ملوان بندرانزلی را با گل‌های هستی فروزنده، ملیکا متولی و افسانه چترنور شکست داد.

پالایش گاز ایلام هم با نتیجه ۲ بر یک سارگل بوشهر را برد.
زهرا حاتم نژاد و سمیه فیضی برای پالایش و هانیه رحیمی برای سارگل گلزنی کردند.

در پرگل‌ترین بازی هفته،  وچان کردستان ۱۷ بر صفر قشقایی شیراز را در هم کوبید.

زهرا قنبری ۷ گل، فاطمه مخدومی ۴ گل، زهره جلالی ۲ گل، فاطمه قاسمی، پروین فرهادی، ، غزاله صالحی پور و یک مدافع حریف در این بازی گلزنی کردند.

ذوب آهن اصفهان از گروه اول نیز در این هفته استراحت داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر